آغاز عملیات گازرسانی به ۱۹ روستای رفسنجان

  • شناسه خبر: 207596
آغاز عملیات گازرسانی به ۱۹ روستای رفسنجان

به گفته مدیرعامل گاز استان کرمان امروز در ۱۷ روستا در منطقه راویز از کشکوییه و ۲ روستا از توابع سرچشمه رفسنجان عملیات گازرسانی آغاز شد که با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان قرار است بیش از هزار خانوار این روستاها تا یک سال ونیم آینده از نعمت گاز بهره مند شوند.

خانه » اسلاید شو » آغاز عملیات گازرسانی به ۱۹ روستای رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ محمدرضا سلیمانی مدیرعامل گاز استان کرمان در این آیین که با حضور فرماندار و معاونینش، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرستانی برگزار شد اظهار کرد: این پروژه قرار است برای اهالی ۱۹ روستا و هزار خانوار در قالب ۵ هزار نفر جمعیت و هشت صنعت رفسنجان اجرا و مشعل گاز در ۴۵۰ روز آینده برای آن ها روشن شود و نعمت گاز به این نقاط هم کشیده شود.

وی افزود: پوشش گازرسانی در مناطق شهری رفسنجان ( ۶ شهر سرچشمه، بهرمان، صفاییه، کشکوئیه و رفسنجان ) به طور ۱۰۰ درصد انجام شده و برای ۹۷ درصد روستاهای شهرستان هم گازرسانی اجرا شده که با انجام گازرسانی به مناطق راویز و دو روستای دهوئیه و اوراف از توابع سرچشمه این پوشش به ۹۸ درصد افزایش خواهد یافت.
فرماندار رفسنجان هم در این آئین اظهار داشت: دولت فعلی رسیدگی به مناطق محروم را در دستور کار دارد در منطقه محروم راویز رفسنجان هنوز گازرسانی انجام نشده بود که خوشبختانه در این دولت اجرای آن در دستور کار قرار گرفت و اهالی این روستاها از نعمت گاز برخوردار می شوند.
حسین رضایی ادامه داد: استفاده از همه ظرفیتها برای تحقق عدالت اجتماعی، از جمله گازرسانی به اقصی نقاط کشور، جزو اولویت‌های دولت سیزدهم است و در این راستا شرکت گاز استان کرمان و شهرستان رفسنجان، تمام توان خود را برای برخوردار ساختن ساکنان خطه محروم راویز و دو روستای سرچشمه از گاز طبیعی بسیج کرده است.
حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی هم در این آئین اظهار کرد: راویز منطقه محروم و مظلوم است و سابقه درخشانی دارد و شخصیت های علمی، دانشگاهی و مسئولیتی دارد و باید تلاش کرد راویز و روستاهایش زنده شود.
وی افزود: بازگشت روستاییان به زادگاهشان و مهاجرت معکوس با انجام زیرساخت های آب، برق، گاز و ایجاد فرصت های دیگر محقق می شود.
جلالی ادامه داد: مسیر راویز کوهستانی است و طرح مطالعاتی گازکشی به مدت یکسال طول کشید و متاسفانه فرآیند طولانی شد و خواهشمندیم در این پروژه شرکت گاز استان کرمان سرعت ببخشد و بتوان هرچه زودتر گازرسانی را انجام داد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان