به میزبانی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان؛
دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران برگزار می‌شود

  • شناسه خبر: 213463
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>به میزبانی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان؛</span><br/>دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران برگزار می‌شود

دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به میزبانی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان دهم و یازدهم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

خانه » آخرین اخبار » دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران برگزار می‌شود

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان؛ جلسه ای در رابطه با این موضوع با حضور رئیس انجمن نانوفناوری ایران، دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی ایران، رئیس، معاون پژوهش و فناوری و دو تن از اعضای هیأت علمی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان ۵ اردیبهشت ماه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان با ارائه گزارشی از کنفرانس‌ها و سمینارهایی که در این دانشگاه برگزار شده است اظهار داشت: زیرساخت لازم جهت برگزاری کنفرانس‌های مهم در این دانشگاه فراهم است.


وی با ابراز اینکه در کنفرانس‌های گذشته شرکت کنندگان، این دانشگاه را با خاطرات خوشی ترک کرده‌اند بیان داشت: همکاری مجموعه‌های اداری شهرستان رفسنجان در برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های گذشته در این دانشگاه بسیار ارزنده بوده است.

دکتر مالک نادری رئیس انجمن نانوفناوری ایران هم اظهار داشت: دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در دهم و یازدهم بهمن ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کنفرانس هر سال توسط انجمن نانوفناوری با هدف توسعه فناوری نانو در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این کنفرانس اتفاق‌های برجسته‌ای خواهد افتاد خاطر نشان کرد: از جمله آنها حضور اساتید بین‌المللی و کشوری در زمینه فناوری نانو در این کنفرانس است.


دکتر نادری ادامه داد: ریاست افتخاری این کنفرانس بر عهده دکتر رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) گذاشته شده و دبیر علمی آن دکتر حسن هاشمی و دبیر اجرایی آن دکتر محمد شفیعی دهج از اعضای هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان خواهند بود.

در ادامه دکتر علی ایرانمنش دبیر انجمن‌های علمی ایران گفت: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های کمیسیون انجمن‌های علمی حمایت از انجمن‌هایی است که فعالیت بین‌المللی دارند، وزارت علوم تحقیقات و فناوری از برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی توسط انجمن‌های علمی حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه انجمن علمی نانوفناوری ایران یک انجمن علمی بین رشته‌ای است و چند سال هست که در بین انجمن‌های علمی رتبه A را کسب کرده است خاطر نشان کرد: در کنفرانس‌هایی که برگزار کرده توانسته از ظرفیت دانشمندان برتر کشور و دنیا استفاده کند و این فرصت خوبی که در سال جاری به دانشگاه ولی عصر(عج) در میزبانی این کنفرانس داده شده است نیز مورد توجه و حمایت کمیسیون انجمن‌های علمی قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است: تفاهم‌نامه‌ای بین انجمن نانوفناوری ایران و دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در جهت برگزاری این کنفرانس امضا شد.

 

انتهای خبر/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان