مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس:
انضباط مالی و ایجاد آرامش بازنشستگان از اهم مأموریت‌های صندوق بازنشستگی است

  • شناسه خبر: 213606
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس:</span><br/>انضباط مالی و ایجاد آرامش بازنشستگان از اهم مأموریت‌های صندوق بازنشستگی است

احد علیخانی مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس با اعضای مجمع نمایندگان کانون بازنشستگان شرکت ملی صنایع مس ایران دیدار کرد.

خانه » اجتماعی » انضباط مالی و ایجاد آرامش بازنشستگان از اهم مأموریت‌های صندوق بازنشستگی است

به گزارش خانه خشتی؛ در دیدار صمیمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس با اعضای کانون بازنشستگان این شرکت، احد علیخانی گفت: ایجاد آرامش در دل بازنشستگان  و انضباط مالی در شرکت‌های تابعه از اهم برنامه های صندوق است.

وی تصویب فصل بازنشستگی، پیگیری های متعدد با نهاد های ذیربط پیرامون حفظ صندوق، انعقاد تفاهم‌نامه با بانک تجارت بر مبنای تجمیع حساب ها در این بانک از جمله اقدامات ارزشمند اخیر برای صندوق بیان کرد.

وی اضافه کرد: در راستای ایجاد آرامش بازنشستگان، پیگیری مسئولین از جمله امام جمعه و رئیس دادگستری رفسنجان بسیار مؤثر بوده و ان شاءالله جشن حفظ صندوق بازنشستگی را بگیریم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس تاکید کرد: انضباط مالی و مدیریتی در شرکت‌های تابعه صندوق بایستی اعمال شود.

علیخانی تصریح کرد: در راستای ایجاد درآمد پایدار برای صندوق بازنشستگی قریب به ۴درصد به سهم صندوق از شرکت جهان فولاد سیرجان اضافه شده است.

وی بیان کرد: با هدف ایجاد انضباط در جذب نیروی انسانی در شرکت‌های تابعه به دنبال برگزاری آزمون متمرکز استخدامی برای متقاضیان با اولویت جذب فرزندان بازنشستگان هستیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه حفظ منافع بازنشستگان از اهم وظایف و اهداف صندوق بازنشستگی است گفت: در این زمینه هیچ خط قرمزی نداریم و تخریب های مغرضانه هیچ تاثیری بر انگیزه ها و عملکرد ما نخواهد گذاشت.

در ادامه این دیدار تعدادی از بازنشستگان در صحبتهایی ضمن رضایت و تشکر از عملکرد صندوق بازنشستگی در ماه های گذشته به بیان برخی مسائل و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان