دیدار و گفتگوی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با مدیرعامل و مدیران صندوق بازنشستگی

  • شناسه خبر: 213578
دیدار و گفتگوی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با مدیرعامل و مدیران صندوق بازنشستگی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دیدار با مدیرعامل و مدیران مؤسسه صندوق بازنشستگی مس گفت: جهت اعمال انضباط مالی و مدیریتی در شرکت‌های تابعه صندوق بایستی مدیریت متمرکز در صندوق بازنشستگی اعمال شود و به فضاسازی‌ها و جوسازی‌های رسانه‌های مغرض توجه نکنید.

خانه » اجتماعی » دیدار و گفتگوی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با مدیرعامل و مدیران صندوق بازنشستگی

به گزارش خانه خشتی؛ مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره، معاونین و مدیران مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران با مدیرعامل و معاونین شرکت ملی صنایع مس ایران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار احد علیخانی مدیرعامل صندوق بازنشستگی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در شش ماه گذشته صندوق به معرفی طرح‌ها و برنامه‌های آتی صندوق در راستای ایجاد آرامش در دل بازنشستگان و انضباط مالی در صندوق و شرکت‌های تابعه پرداختند.

در ادامه این دیدار مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ضمن تأیید برنامه‌ها و سیاست‌های جاری صندوق بازنشستگی شرکت ملی مس ایران وجود هماهنگی در برنامه‌ها و سیاست‌های مدیریتی بین صندوق بازنشستگی و شرکت ملی مس را یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در برنامه‌های آتی صندوق دانستند.

وی ضمن اشاره به صحبت‌هایی از مقام معظم رهبری تأکید کردند به تخریب‌ها و مباحثی که مغرضانه در فضای مجازی توسط گروه‌های فشار جهت تخریب و اعمال فشار، تولید و منتشر می‌شود توجه نکنید و با تمام توان برای رسیدن به اهداف عالیه نظام و صندوق تلاش نمایید.

ایشان همچنین با اشاره به اهمیت توجه به مبارزه با مفاسد اقتصادی و حفظ منافع بازنشستگان صندوق و تقویت توان عملیاتی شرکت‌های تابعه با اعمال مدیریت متمرکز در صندوق را جهت ایجاد انضباط در شرکت‌های تابعه مدلی مناسب و اثربخش عنوان کردند.

در ادامه این دیدار معاونین شرکت ملی صنایع مس ایران و اعضای هیئت‌مدیره صندوق نقطه‌نظرات خود را پیرامون مسائل صندوق بازنشستگی مطرح کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان