بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در بیاض انار افتتاح شد

  • شناسه خبر: 213688
بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در بیاض انار افتتاح شد

بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با نام درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر (عج) در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۴۲۰۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان توسط مرحوم «حاج‌محمد علی رحیمیان» و با حضور سید محمد حسینی؛ معاون پارلمانی رئیس جمهوری، دکتر وحید محمدی شاهرخی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خانه » رفسنجان » بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در بیاض انار افتتاح شد

به گزارش خانه خشتی به نقل از  روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان، دکتر وحیدمحمدی شاهرخی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در آیین افتتاح این درمانگاه ضمن اشاره به اینکه خیرین سلامت از ارکان مهم حمایتی سلامت هستند، گفت: حضور خیرین در تأمین سلامت ضروری است و مشارکت مردم و خیرین در حوزه سلامت موجب ارتقای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در بین سایر دانشگاه ها شده است.

وی در خصوص بنیانگذار این مجموع درمانی بیان کرد: بنیانگذار بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور مرحوم «حاج‌ محمد علی رحیمیان» بوده که در حال حاضر توسط مدیر عامل این مجموعه آقای «حاج‌ محمد رحیمی» و فرزند ایشان احسان رحیمی مدیریت می شود که در تلاش هستند به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت‌رسانی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر (عج) با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی خدمات بهداشتی و درمانی در این درمانگاه را یادآور شد و گفت: این درمانگاه شامل بخش های مختلفی چون پزشک عمومی، مامایی، دندانپزشکی، پرستاری، تزریقات و داروخانه است و آماده ارائه خدمت به مردم عزیز است و در آینده نزدیک خدمات تخصصی تر نیز به این درمانگاه افزوده خواهد شد.

محمدی شاهرخی با اشاره به حضور گروه جهادی در این درمانگاه گفت: ما امروز این افتخار را داشتیم که متخصصین اطفال، زنان و زایمان، مغز و اعصاب، قلب و عروق و داخلی، روانشناس و مامایی را در این درمانگاه داشته باشیم که تا این لحظه تقریبا ۱۳۵۰ نفر ویزیت شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: این درمانگاه دارای چاه عمیق آب شرب و فضای سبز، منزل پزشک و پرستار، مهمانسرا، مسجد و د اروخانه است. وی در آخر گفت: دانشگاه علوم پزشکی در قبال مردم شریف رفسنجان و انار مسئول است و برای خدمت رسانی حداکثری به مردم همیشه آماده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان