اتحاد بین کشورهای مسلمان غرب آسیا منجر به شکست و صلح اجباری اسرائیل و کشورهای مستکبر خواهد شد

  • شناسه خبر: 213530
اتحاد بین کشورهای مسلمان غرب آسیا منجر به شکست و صلح اجباری اسرائیل و کشورهای مستکبر خواهد شد

امام جمعه رفسنجان سفر ریس جمهوری را به کشور پاکستان را اثر گذار و مهم خواند.

خانه » اجتماعی » اتحاد بین کشورهای مسلمان غرب آسیا منجر به شکست و صلح اجباری اسرائیل و کشورهای مستکبر خواهد شد

به گزارش خانه‌خشتی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان چند نکته رو درمورد ایران اسلامی متذکر شد و گفت: سفر ریاست جمهوری اسلامی به پاکستان در هفته گذشته از اهمیت ویژیی برخورد دار است، باتوجه به تحولات سیاسی غرب آسیا ، ایران و پاکستان و افغانستان و عراق همه‌ی ما جزو کشورهای غرب آسیا هستیم و دو کشور همسایه مسلمان ایران و پاکستان و به عنوان یک کشور پرجمعیت و کشوری از کشورهای قدرتمند نظام منطقه یی است که برقراری رابطه خوب میتواند دارای برکات سیاسی اقتصادی و اجتماعی فرهنگی نظامی باشد

وی با بیان اینکه ماحدود هزار کیلومتر مرز مشترک داریم گفت: در ماها و سالهای قبل از تروریسم ها بین مرزها ضربه های وارد شدو حایز اهمیت که این دو کشور رابطه خیلی صمیمانه تر و روابط مستحکم تر مانند تری داشته باشند و ناامنی مرزی به وجود نیاید.

عسکری به بروز تنش های سال قبل بین دو کشور اشاره کرد گفت:ارتباط ریس جمهور ایران با پاکستان باعث تنش زدایی و خوش حالی و استقبال مردم پاکستان شد چراکه این سفر تنها سفر ملاقات با سران حکومت بهبود بلکه مردم هم در این زمینه حضور داشتند که دارای پیامد های مثبت و باعث پذیرفت صلح از طرف اسراییل می‌شود.

وی ادامه داد :جریان طوفان اقصا و حمله‌ی اسرانیل به کشور سوریه و حمله به کنسول گری ایران در دمشق اقدام متقابلی ایران را به خود داشت

حجت اسلام عسکری امام جمعه شهرستان رفسنجان ادامه داد: طرح بزرگ نیروگاه برق آبی در کشور سورنکا به نام بر اوما گویا در کشور سورنکا انجام شد که متخصصان ایرانی در آن کشور اجرا نمودند و در دزفول خارجی هاقسمت نیروگاه سدش تونل هایی را حفاری نمودن که اکنون ایرانی ها این کارا انجام دادند.

هم چنین وی در ادامه توضیح داد : ریس جمهور بعد از سفرشان به پاکستان به کشور سورنکا رفتنه واز این طرح بزرگ انقال آب و حفر تونل های عمیق چند ۱۰ کیلومتری آب را منتقل کردند دیدن کردند.

وی با اشاره به این که ساختن این سدها برای ایران انقلاب اسلامی افتخاری بزرگ محسوب میشود گفت : بیش از ۵۰۰ملیون دلار قرارداد مالی بود و ۵۰۰ملیون دلار ارز آوری داشت و نکته مهم این که ما در میان تحریم ها ، تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیم.

در راستای تحقق شعار جوان ها و متخصصان ایرانی هستند که توانستند ایران به چهارمین کشور دنیا در سد سازی و تولید تاسیس انرژیات برق آبی تبدیل کرده است.

امام جمعه عنوان کرد: فرماندهی نیروی انتظامی کشور که با فرمان اجرایی دستگاه قضا طرح نور با مقابله با طرح شوم و استعماری و سیاسی بی حجابی و بد حجابی در کشور را شروع کردند و انشالله بتوانند درقالب چهار چوب ها حرکت و تفکرات شوم را خنثی کنند.

امام جمعه ضمن اشاره به این که مردم از این حرکت راضی هستند گفت بلکه مدتها منتظر این اقدام ومطالبه گری این موضوع بودند و مطمن باشند دستگاه فراجا حتما با تداوم و پشتیبانی مردم و خانواده شهدا و متدین برخورد دار خواهند بود.

وی گفت: رهبر جمهوری اسلامی کارگران و دستگاهای اجرایی در شعار امسال جهش تولید و مشارکت مردم رکن اصلی دانسته و جامعه کارگری ایران طبق آمارنیمی از جامعه کشور یعنی ۴۰ملیون است که اگر امنیت شغلی داشته باشند می‌توانند یه خانواده ۴۰ میلیونی میتواند معجزه گر در تولید باشند.

در طرح شکایات از اقدامات امریکا در رفسنجان حدود ۸۰۰ نفر شرکت کردند و اگر چنان چه کسانی دیگر هستند که در این طرح از اقدامات مجرمانه ظالمانه آمریکا آسیب دیدند و شکایاتی را دارند مطرح کنند تا در جامعه ملل دیگری و مطرح شود چراکه ما باید جنایات های آمریکا رو مطرح کنیم و آسیب های مردم دیدند جواب پس دهند با شکایات خود سپاه پاسدار آنها دیگری ومطرخ خواهد کرد چراکه با مطرح کردند آنها جنایات آمریکا در جامعه ببین النبی مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان