دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت:
دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن ساز هستند

  • شناسه خبر: 213554
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت:</span><br/>دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن ساز هستند

دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: تلاش دشمن برای استفاده از دهه هشتادی به عنوان نسل برانداز با شکست روبرو شد و امروز این نسل، پیشران و تمدن ساز هستند.

خانه » اجتماعی » دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن ساز هستند

به گزارش خانه خشتی؛ سید احمد عبودتیان عصر امروز یکشنبه در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت ۹۴ شهردار نوجوان دهه هشتادی که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد اظهار کرد: اگر گوش به فرمان امام بدهیم تهدید به فرصت تبدیل می شود.

وی افزود: دهه هشتادی ها در رفسنجان تهدید را تبدیل به فرصت کردند و نشان دادند که اگر بر اساس الگوی امام و اسلام عمل شود نوجوانان در کشور حکمرانی می کنند.

عبودتیان بیان کرد: از ویژگی های خوب این طرح این است که این محله محور و مسجد محور است و امام محله طرح های مدیریت شهری را هدایت می کند.
وی در تشریح ویژگی های این طرح محله محور و مسجد محور گفت: در این طرح از بانوان دهه هشتادی استفاده شده؛ به تجربه بزرگترها پشت نشده؛ جوان و نوجوان محور است.

دستیار رئیس جمهور ادامه داد: در این طرح قرار است نسل امروز حول انسان های هدایت گر (امامان مساجد) آینده را بسازند، امروز انسان خلیفه الله در حکمرانی شهر به رسمیت شناخته شده و تازه این آغاز راه و اتفاق شگفتی ساز است.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی گفت: دشمن برای ده هشتادی ها خیلی خواب دیده بود و فکر می کرد با فضای مجازی و اتفاقات جدید و بعد از جریان کرونا شکاف عمیقی می افتد و این نوجوانان با آرمان های قبل غریب می شوند در حالی که نمی دانند آرمان های اسلامی آرمان های بشری است و هر انسان حُرّ و آزاده ای که از این آرمان ها آگاه شود آن ها را قبول می کند.

وی تصریح کرد: دشمن در دهه نود با راه اندازی داعش در سوریه و عراق می قصد براندازی تفکر انقلاب اسلامی را داشت که با تدبیر رهبری حاج قاسم سلیمانی از پیش قراولان لشکر فراملیتی، فراقومیتی و فرا مذهبی وارد میدان شد.

عبودتیان ادامه داد: در این راستا در لشکریان دفاع از حرم مسیحیان، مسلمانان شیعه و سنی و انواع فرقه ها و نیز از کشورهای اسلامی مانند لبنان، پاکستان، افغانستان، سوریه، یمن و غیره حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن که می خواست ما در عرصه و منطقه نباشیم و این تهدید برای او بود اما ایران تبدیل به سردمدار فرهنگی و جریان ساز اصلی منطقه شد و اگر امروز بخواهد به ایران تجاوز کند از یمن، غزه و لبنان و غیره پاسخ می گیرد.

آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت ۹۴ شهردار نوجوان دهه هشتادی که با حضور استاندار کرمان و مدیرکل از مسئولان استانی و شهرستانی در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان