با حضور دستیار رئیس جمهور؛
آماده‌سازی سایت نهضت ملی مسکن در رفسنجان آغاز شد

  • شناسه خبر: 213549
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>با حضور دستیار رئیس جمهور؛</span><br/>آماده‌سازی سایت نهضت ملی مسکن در رفسنجان آغاز شد

با حضور سید احمد عبودتیان دستیار رییس جمهور آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن جهت واگذاری ۳۸۶۴ قطعه زمین به متقاضیان در ۲۷۸ هکتار زمین در رفسنجان آغاز شد.

خانه » اجتماعی » آماده‌سازی سایت نهضت ملی مسکن در رفسنجان آغاز شد

به گزارش خانه خشتی؛ عصر امروز یکشنبه با حضور مهندس سید احمد عبودتیان دستیار رییس جمهور، استاندار کرمان، مدیرکل راه و شهرسازی کرمان، فرماندار رفسنجان و معاونین وی و جمعی از مسیولین استانی و شهرستانی عملیات آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن به میزان ۲۷۸ هکتار در رفسنجان آغاز شد.

در این مراسم حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در این آیین اظهار کرد: با حمایت استانداری کرمان و کمک دستگاه های اجرایی ۲۷۸ هکتار زمین به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن به شهر رفسنجان الحاق شد.
وی افزود: فاز طراحی این سایت انجام شده و در این سایت ۳ هزار و ۸۶۴ قطعه زمین به متقاضیان واگذار خواهد شد.

حافظی تصریح کرد: فضاهای مذهبی، ورزشی، اموزشی، درمانی و دیگر فضاهای مورد نیاز این سایت سکونتی در طرح مطالعاتی دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم و دولت آیت الله رییسی دو طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت مورد توجه قرار گرفته است تا از روند بحران سالمندی جلوگیری شود.

۶۰۰ هکتار دیگر به سایت نهضت ملی مسکن رفسنجان الحاق می شود

استاندار کرمان هم در این آیین اظهار کرد: در همه شهرستان های استان، به جز شهر کرمان قرار است در سایت های نهضت ملی مسکن خانه ها به صورت ویلایی ساخته و تحویل متقاضیان شود.

محمدمهدی فداکار بیان کرد: در رفسنجان به غیر از ۲۷۸ هکتاری که امروز طرح آماده سازی آن جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن کلنگ زنی شد مقرر گردید ۶۰۰ هکتار دیگر به شهر الحاق شود تا زمینه خانه دار شدن ۱۰هزار نفر فراهم و مشکل ۲۰ سال آینده مردم در حوزه مسکن حل شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن در ۲۷۸ هکتار، در دو ماه آینده قرعه کشی و واگذاری قطعات زمین به متقاضیان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان