تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان

  • شناسه خبر: 213532
تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان

مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان برنامه های هفته عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان را تشریح کرد.

خانه » سیاسی » تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام یوسف راوند مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب و شهید مطهری از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار سخن به میان آورد و اظهار کرد: شهید مطهری جزو متفکرترین برجستگان اسلامی است و هم عصر بودن ایشان با وقوع انقلاب اسلامی و تفکر و اندیشه های ایشان خصوصا بعد از شهادت در بین مردم و جامعه درخشش خاصی پیدا کرد.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای تفکر شهید مهطری بنا شده است، قدرت معجزه آسا، تسلط به مبانی فرهنگی سیاسی و مسائل اسلامی باعث شد که ایشان دیگر متفکران اسلامی را پشتیبانی نماید.
حجت الاسلام راوند افزود: هم چنین ایشان استعداد فوق العاده،اخلاص و تلاش و پشتکاری زیادی داشت و تزکیه نفس و طهارت باطن ایشان نیز باعث برکت علمی این شهید شد.

وی عنوان کرد: زندگی شهید مطهری نشان می دهد که ایشان بر اساس اقتضای زمان حرکت می کرد در برهه ای که بحث علمی و فرهنگی بود فعالیت فرهنگی داشت و در برهه ای دیگر سخنرانی روشنگرانه و هم چنین در پیروزی انقلاب اسلامی این شهید نقش برجسته ای داشت.

مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان ادامه داد: این شهید رابط بین امام راحل و امت بود مخصوصا زمانی که امام راحل در تبعید بودند ایشان با امام در ارتباط بود دستورات لازم را به اقشار مذهبی ایران می رساند.

وی عنوان کرد: شهید مطهری در مقابل جبهه مخالفان اسلام و انقلاب می ایستاد ایشان شبهات جریانات را پاسخ کوبنده می داد.

وی تصریح کرد: آثار شهید مطهری آثار بسیار گرانقدری است و کتابهایش در بحث های مختلف اسلامی و تعلیم و تربیت اسلامی به یادگار مانده است، به طوریکه امام راحل خواندن کتاب های شهید مطهری را توصیه می کنند.

مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان با اشاره به برنامه های هفته عقیدنی سیاسی سپاه کرد: بزرگداشت شهید مطهری در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج همراه با جهاد تبیین، عطرافشانی قبور شهدا، مسایقه کتابخوانی از کتاب حجاب و عفاف شهید مطهری به صورت مجازی، بحث و گفتگو پیرامون کتاب ها و اندیشه های شهید مطهری در حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت، فراخوان مقالات با موضوعات تربیتی معرفتی بصیرتی از اندیشه های شهید مطهری و تقدیر از مربیان عقیدتی و صالحین و هادیان سیاسی از برنامه هایی است که در این هفته اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: حوزه عقیدتی در سپاه و بسیج وظیفه خود را معنویت افزایی می داند و در طول سال هر هفته کلاس های اخلاق، تفسیر قرآن برگزار می نماید.
انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان