بودجه اختصاصی ۱۰۰ میلیارد ریالی به شهرداران دهه هشتادی رفسنجان

  • شناسه خبر: 213563
بودجه اختصاصی ۱۰۰ میلیارد ریالی به شهرداران دهه هشتادی رفسنجان

در آئین رونمایی از الگوی مدیریت مشارکتی و حکمرانی مردمی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان اعلام شد بودجه ای که شهرداران دهه هشتادی رفسنجان برای اجرای طرح های مدیریت شهری صرف خواهند کرد ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری رفسنجان است.

خانه » اجتماعی » بودجه اختصاصی ۱۰۰ میلیارد ریالی به شهرداران دهه هشتادی رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ محمدمهدی فداکار استاندار کرمان عصر امروز یکشنبه در این آئین با حضور سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، امام جمعه رفسنجان و جمعی از مسئولین شهرستان و نوجوانان دهه هشتادی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) اظهار کرد: شهرداران دهه‌هشتادی کار خود را در رفسنجان آغاز کردند و در مجموع برای اجرای طرح های مدیریت شهری در محله های شهر رفسنجان ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری رفسنجان دریافت خواهند کرد.

وی افزود: مدیرپروری کاری بسیار بزرگ که شهردار رفسنجان با محوریت مساجد در دست اقدام دارد.

استاندار کرمان تصریح کرد: کاری که توسط شهردار به همراه شورای اسلامی شهر در حال انجام و کاری ثمربخش است.

فداکار گفت: کاری به مانند دوران دفاع مقدس که عمده رزمندگان آن دوران، نوجوان و جوان بودند و جنگ تحمیلی را به پیروزی رساندند لذا انقلاب از روز اول تکیه اصلی آن نسل جوان بود و بزرگترین فرصت را همین جوانان برای پیروزی جمهوری اسلامی خلق کردند.

وی عنوان کرد: در مسائل شهری مردم توقعات متنوعی دارند که شهردار و شورای اسلامی شهر به تنهایی نمی توانند پاسخگوی مردم باشند بنابراین وقتی جمع هزار نفری از شهرداران و متخصصان نوجوان در رفسنجان در تصمیم گیری های این شهر دخیل باشند به یقین مثمر ثمرخواهد بود.

امام جمعه رفسنجان هم در این مراسم اظهار کرد: در طرح حکمرانی شهرداران نوجوان؛ شهردار رفسنجان با کمک دستگاه های دیگر به جوانان و توانمندی آن ها اعتماد کرد و از فکر، تدبیر و عقلانیت آن ها برای کار استفاده می کند.

حجت الاسلام اصغر عسکری بیان کرد: مطمین باشید آن ها پای کار خواهند بود و شما را به عنوان شهردار موفق در کشور معرفی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: به عرصه اوردن دهه هشتادی ها، کاری موفق و می تواند الگویی برای کل کشور و منشأ اثر باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان