سرمربی مس رفسنجان:
شانس‌مان را برای قهرمانی حذفی امتحان می‌کنیم/ حمایت هواداران قابل تقدیر است

  • شناسه خبر: 213513
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>سرمربی مس رفسنجان:</span><br/>شانس‌مان را برای قهرمانی حذفی امتحان می‌کنیم/ حمایت هواداران قابل تقدیر است

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید برای قهرمانی در جام حذفی با توجه به قرعه پله پله جلو خواهند رفت.

خانه » ورزشی » شانس‌مان را برای قهرمانی حذفی امتحان می‌کنیم/ حمایت هواداران قابل تقدیر است

به گزارش خانه خشتی؛ محرم نویدکیا بعد از برتری تیمش مقابل پیکان در جام حذفی بیان کرد: دلم می‌خواهد از هواداران خودمان تشکر کنم که در این آب و هوای بارانی تا لحظه آخر حمایت کردند. دست‌شان درد نکند، امیدوارم همیشه حمایت کنند.

او ادامه داد: بازی پیچیده‌ای شد. تیم پیکان با ارنج متفاوت وارد زمین شد. خیلی موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه از دست دادیم و ممکن هم بود در پنالتی بازی را از دست بدهیم. تجربه خوبی برای ما شد. پیکان با نوع بازی خود و بازی دادن به جوان‌ها در یک سوم میانی با تعداد زیاد و فشردگی بازی کردند. خوشبختانه موقعیت‌های زیادی درست کردیم و این برای خود من جذاب بود. از طرف دیگر یک توپ ساده وارد دروازه‌مان شد. خوشحالم که در شرایط سخت و پیچیده توانستیم برنده باشیم. باید قبول کنیم اتفاقاتی می‌افتد که ممکن است تمرکزمان را برهم بزند. باید صبورتر باشیم و چالش‌ها را مدیریت کنیم تا بتوانیم قدم به قدم بهتر شویم.

سرمربی مس درباره بهبودی شرایط این تیم از زمان حضور روی نیمکت تاکید کرد: ما هنوز مدعی نیستیم. خودمان را باید به سمت بالا بکشانیم. واقعیت این است که در روزهای اول برای خودم هم سخت بود. الکی از خودم نمی‌خواهم تعریف کنم. من با ۱۲ بازیکن شروع کردم. یک تیم داغان را تحویل گرفتم که از نظر روحی و روانی شرایط افتضاحی داشت. باشگاه شرایط ایده‌آلی نداشت اما همه دست به دست هم دادیم. این فقط مربوط به من نبود.

نویدکیا تصریح کرد: یکی از مشکلات جام حذفی تک بازی بودن است و باعث حذف شدن تیم ها از گردونه رقابت است و کیفی بودن تیم را نشان نمی‌دهد. همه قهرمانی در جام را دوست داریم و شانسمان را امتحان می‌کنیم اما باید منطقی باشیم تا رو به جلو برویم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان