انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت دانش‌بنیان مپسام و دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

  • شناسه خبر: 205523
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت دانش‌بنیان مپسام و دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

تفاهم نامه همکاری بین شرکت دانش‌بنیان مپسام و دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان با حضور مدیر عامل و جمعی از اعضای هیأت مدیره شرکت دانش‌بنیان مپسام و رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در دفتر ریاست دانشگاه منعقد شد.

خانه » اجتماعی » انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت دانش‌بنیان مپسام و دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ رضارنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان اظهار داشت: این دانشگاه با بیش از ٢۸۰ عضو هیأت علمی و پتانسیل بالای پژوهشی باید ارتباط بیشتری با صنایع داشته باشد و اگر این پل ارتباطی توسط یک شرکت دانش‌بنیان ایجاد شود و این شرکت وارد صنعت شده، نیازها را شناسایی کرده و پروژه هایی در راستای رفع آن نیازها برای دانشگاه تعریف کند اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

ایمان علیزاده مدیرعامل شرکت دانش بنیان مپسام هم بیان داشت: این شرکت نزدیک ۷ سال است در صنایع معدنی به عنوان یک شرکت همکار و در زمینه طراحی و ساخت، مشاوره، نظارت قطعات و تجهیزات پیشرفته صنایع معدنی کار می کند.

وی با اشاره به اینکه رسالت ما این است که یکی از شرکت های مهم همکار صنایع معدنی و فلزی شویم خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه را در راستای پژوهش و فناوری با دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان بستیم که بتوانیم همکاری های مشترکی با توجه به ماده ۱۱ و ۱۳ قانون جهش تولید، پروژه های مشترکی با صنایع مس و گل گهر داشته باشیم.

#مس_سرچشمه_رفسنجان

#مس_سرچشمه

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان