تامین اعتبار برای ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها در رفسنجان

  • شناسه خبر: 177142
تامین اعتبار برای ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها در رفسنجان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفسنجان گفت: در راستای ارتقای ایمنی مدارس حاشیه راه ها برنامه ریزی شده با همکاری بخشداری ودهیاری ها اعتباری تامین شود.

خانه » آخرین اخبار » تامین اعتبار برای ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک اظهار داشت: در راستای کاهش تلفات جاده ای و جلوگیری از خسارات و اتفاقات ناگوار، نقاط حادثه خیز باید بر اساس اولویت بندی بسته شوند و با توجه به اعتباراتی که به آن اختصاص می یابد برای رفع آنها اقدام شود.
فرماندار رفسنجان تصریح کرد: پاسخگویی باید متناسب با مشکلات مردم باشد، با جدیت، ابتکارعمل و تبعیض قائل نشدن در امر مسئولیت ها، زمینه تسهیل گری مشکلات مردم فراهم می شود.
وی افزود: سال گذشته کارهایی از جمله نصب علائم راهنمایی و رانندگی، آموزش فرهنگ ترافیک، اصلاح نقاط حادثه‌خیز، نصب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، شانه سازی جاده داوران و اصلاح رفوژ میانی برخی خیابان های شهر و… انجام شد.
فصیحی هرندی عنوان داشت: هر طرحی که اجرا می شود نواقصی هم دارد بین دستگاه ها باید تعامل وجود داشته باشد تا مشکلاتی پیش نیاید.
رفع ۸۰ درصد نقاط حادثه‌خیز شریف‌آباد کشکوییه
محمدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفسنجان هم در این جلسه اظهار کرد: نقاط حادثه خیر محور سرچشمه بعد از امامزاده با همکاری ارگان های مربوطه رفع شده و دهانه محور رفسنجان به انار و بالعکس خاکریزی شده و ۶۰۰ عدد تابلو در حوزه استحفاظی نصب شده است.
وی با اشاره به اینکه دوربین‌های محورهای مواصلاتی رفسنجان به کرمان و بالعکس، انار و محور داوران راه‌اندازی شده است افزود: لکه‌گیری و درزگیری راه‌های روستایی و اصلی انجام شده و بعضی راه‌ها در حال انجام است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفسنجان گفت: ۸۰ درصد نقاط حادثه‌خیز شریف‌آباد انجام شده و زیرسازی سه راهی جعفرآباد توسط بخشداری و آسفالت توسط شهرداری باید انجام شود و طرح ایمن‌سازی و خط‌کشی این محدوده توسط راهداری انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: برای سه راهی عبدالله‌آباد تصمیم گرفته شده که این هفته مسدود شود و شهرداری هم بنری بزند برای شروع به کار اعلام آمادگی کند تا مردم جای دیگر گارد نزند.
محمدی عنوان داشت: نقاط حادثه خیر روستای احمد آباد دئفعه و اصلاح شیب شیروانی ده کیلومتر محور کرمان- رفسنجان از روستای ناصریه تا پل الماس انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ایمن‌سازی پلیس راه رفسنجان در دستور کار است و در خردادماه کار انجام می‌شود ادامه داد: برای سال جاری برنامه ریزی شده برای مدارس حاشیه راه ها و ارتقای ایمنی این مسیرها با همکاری بخشداری ودهیاری ها اعتباری تامین شود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفسنجان یاداور شد: کمیته برنامه ریزی باید فکری برای راه های روستایی بردارند برخی راه ها مانند راه امامزاده سید جلال الدین به سنگ سیریز وضعیت خوبی ندارد هر چه لکه گیری می شود فایده ندارد باید روکش آن در دستور کار قرار گیرد.
بخشی بخشدار رفسنجان اظهار کرد: نقطه حادثه خیز پل دره در با همکاری راهداری به سرعت در حال انجام است تا سه ماه آینده پایان می یابد.
وی افزود: میدان اسلام آباد در انتهای روستای اسلام آباد که ورودی به سمت کورگه و احمد آباد رضوی است باید بنیاد مسکن مصوب کند این میدان در طرح هادی قرار گیرد تا با اعتباری که وجود دارد این میدان احداث شود.
خبر از منیژه نوروزی

برچسب ها:
رفسنجان شورای ترافیک فصیحی هرندی فرماندار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان