شروع رسمی تمرینات تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان

  • شناسه خبر: 205364
شروع رسمی تمرینات تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان

با حضور جمعی از مسئولین رفسنجان، مسئولین باشگاه ورزشی صنعت مس رفسنجان، بازیکنان تیم فوتبال و پیشکسوتان، آیین رسمی شروع تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در ورزشگاه شهید مجید زینلی شهر سرچشمه برگزار شد.

خانه » گزارش‌تصویری » شروع رسمی تمرینات تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان در آیین شروع تمرینات تیم فوتبالاین باشگاه، ضمن تشکر از تلاش و کوشش محمد ربیعی سرمربی سابق مس رفسنجان برای حضور و ثبات تیم در لیگ برتر، گفت: خوشبختانه تیم مس رفسنجان به سرمربیگری ساکت الهامی جز اولین تیم هایی بود که امسال تمرینات خود را آغاز کرده است.

پورمحمدی بیان کرد: یحیی گل محمدی و ساکت الهامی به ترتیب با کسب چهار و دو جام فاتحان جام حذفی هستند.

وی با اشاره به اینکه تیم مس رفسنجان در سالهای گذشته با همراهی و پشتوانه مسئولین به این نقطه رسیده است، اظهار داشت: حضور تیم مس رفسنجان در لیگ برتر برای شهر رفسنجان یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود و در حال حاضر مسئولین شهرستان باید بانگاه مثبت تیم را حمایت کنند.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان با اشاره به اینکه در فصل گذشته تیم فوتبال مس‌رفسنجان در بین سه تیم استان کرمان که درلیگ برتر حضور داشتند رتبه اول را کسب کرده، تصریح کرد: همدلی و اتحاد باعث شد که در  نقطه موفقیت قرار بگیریم.

پورمحمدی ادامه داد: همانطور که در فصل گذشته اجازه ندادیم حاشیه ایجاد شود امسال هم با قاطعیت میگویم اجازه ایجاد حاشیه رانخواهیم داد که تیم نتیجه منفی بگیرد.

وی با اشاره به اینکه حضور امروز شما عزیزان در این مراسم نمایشی از وحدت بین مسئولین، پیشکسوتان و اصحاب شهرستان است،خاطرنشان کرد: یکی از ارکان مهم موفقیت تیم فوتبال مس رفسنجان همدل بودن مسئولین و مجموعه باشگاه‌ خواهد بود؛ همانطور کهمشاهده کردید با اتحاد توانستیم بازی حساس ال‌مسینو که از شورای تامین استان دستور آمده بود بدون حضور تماشاگر برگزار شودبا حضور تماشاگر برگزار کنیم و سه امتیاز حیاتی آن بازی را کسب کنیم.

برای کسب نتیجه‌ ماندگار دست یاری به سوی مردم رفسنجان دراز می‌کنم

ساکت الهامی سرمربی جدید تیم فوتبال مس رفسنجان ضمن آرزوی موفقیت برای محمد ربیعی سرمربی پیشین این تیم، تاکید کرد: تیمفوتبال مس رفسنجان پتانسیل های خوبی دارد که امیدوارم خداوند توفیق دهد سال خوبی را پشت سر بگذاریم.

الهامی گفت: روزهای سخت و رقابت های سختی را در لیگ‌برتر پیش رو داریم که با اتحاد و همدلی میتوان نتیجه شیرینی را کسب کرد.

وی عنوان کرد: آقای ربیعی آمد و رفت من امدم و می‌روم اما تیم برای مردم رفسنجان است؛ برای کسب نتیجه ماندگار دست یاری بهسوی رفسنجانی ها دراز میکنم؛ بیاید یار و یاور یکدیگر باشیم.

سرمربی مس رفسنجان افزود: انتقادات را با دل و جان میپذیرم اما انتقادات به تخریب تبدیل نشود؛ تیم فوتبال مس رفسنجان برای مردمرفسنجان است و باید برای آن احترام قائل شد.

الهامی در پایان ایراد کرد: دو نفر از جوانان بومی رفسنجان به عنوان مربی به کادر تیم اضافه خواهند شد که در آینده، تیم مسرفسنجان به سرمربی‌های بومی تکیه کند.

عکس از: امین قاسمیان

انتهای پیام/

برچسب ها:
آغاز تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان امین قاسمیان تیم فوتبال مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • جمالی فر

    مایه خجالت است وقت مسئولین شهر صرف چه چیزهایی میشود ! مردم نون شب ندارند بخورند و اینها نشستند فوتبال افتتاح کنند !!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان