سرپرست باشگاه مس رفسنجان مطرح کرد؛

بدهی ۸ میلیارد تومانی باشگاه مس رفسنجان

  • شناسه خبر: 165266
بدهی ۸ میلیارد تومانی باشگاه مس رفسنجان

سرپرست باشگاه مس رفسنجان  با اشاره به  بدهی ۸ میلیارد تومانی باشگاه مس رفسنجان گفت: ۵۰ درصد آن به خاطر افزایش قیمت ها رقم است و این موضوع نه تنها ما بلکه وضعیت همه باشگاه ها است.

خانه » ورزشی » بدهی ۸ میلیارد تومانی باشگاه مس رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، مجید زیندینی در نشست با خبرنگاران رفسنجان، روز خبرنگار و قلم به دستان را تبریک گفت و بیان کرد: امسال پس از رایزنی ها با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مصوبه ای تحت عنوان تکمیل باشگاه های ورزشی مس در رفسنجان، کرمان و شهربابک انجام شده و قرار است این باشگاه ها با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان تکمیل شود.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان با اشاره به اینکه باشگاه ورزشی شهدای مس رفسنجان تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، تصریح کرد: بودجه تکمیل این باشگاه مصوب و ۴ ماه عملیات تکمیل آن آغاز شده که تا دوسال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ورزشگاه ها ساخته و به سازمان ورزش و جوانان واگذار می شود با توجه به اینکه هزینه های تکمیل زیاد بود اما نگاه متفاوت و ویژه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به امر ورزش که ورزش را به عنوان دارایی شرکت مس می داند بودجه ای برای تکمیل این ۳ ورزشگاه گرفته شد.

زیندینی با بیان اینکه امسال باشگاه مس رفسنجان سرمایه گذاری بر روی بازیکنانی از سطوح پایین تر دارد؛ افزود: باشگاه مس رفسنجان پاسخگو به تمام هیئت های ورزشی رفسنجان است و ماهانه نیز از بودجه شرکت مس مبلغی برای حمایت از هیئت های ورزشی رفسنجان از جمله بسکتبال، فوتسال، ژیمناستیک، کاراته و … می دهد.

وی بیان کرد: تیم فوتبال رفسنجان روبه رشد است و در بحث تیم های پایه در مدارس فوتبال امسال سنگ تمام گذاشتیم و ۳۰۰ نفر از رفسنجان در باشگاه اصلی فعالیت دارند که در بخش های نوق و همه شهرستان پویایی به وجود آوردیم و هر دوهفته یک بار مدرس از بیرون شهرستان برای ارائه آموزش ها دعوت می کنیم؛ پویایی در فوتبال شهرستان به وجود آمده و تمام مربیان را بر اساس سوابق کاری درخشنده ای که دارند گروه بندی و از هفته گذشته شروع به تست گرفتن کردیم.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان خاطرنشان کرد: تفکر حرفه ای شدن تیم فقط در رفسنجان نیست بلکه تفکر همه بازیکنان در سطح کشور و دنیا است اینکه برای رفتن به تیم بهتر باید تلاش و کوشش کرد و ما هیچ کمیته و شخصی به عنوان اسپانسر بازیکنی نداریم تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم فوتبال رفسنجان در سطح کشور و یا خارج از کشور بتواند رشد کند همچنین سعی کردیم رشته های کاراته، بسکتیال، هیئت باستانی، ورزش های همگانی و دیگر رشته ها را حمایت کنیم تا در ارتقاء ورزش های دیگر جهت پویایی جامعه نیز نقشی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از هیئت های ورزشی قرار شده بخشی از هزینه های هیئت ها را پرداخت کنیم و تصمیم داریم برای هر رشته ای از هیئت های ورزشی رفسنجان یک تیم در لیگ کشوری داشته باشیم؛ موضوع بعدی فعال کردن تیم های فوتبال محلات است که چند سالی است از بین رفته؛ تا کنون توانستیم مدیریت کنیم، سال گذشته پولی که به تیم فوتبال مس کرمان دادند نسبت به مس رفسنجان بیشتر بود.

زیندینی با اشاره به بدهی ۸ میلیارد تومانی باشگاه مس رفسنجان گفت: ۵۰ درصد آن به خاطر افزایش قیمت ها رقم است و این موضوع نه تنها ما بلکه وضعیت همه باشگاه ها است.

اجرای ۳۰ چمن مصنوعی در رفسنجان و انار با هدف رفع آلایندگی و کمک به پویایی شهر

محسن ارسلان ارئیس هیات مدیره باشگاه مس نیز در این نشست خبری با اشاره به اینکه مردم ما مطالبه گر نیستند اما انتطاراتی از مسئولین دارند، بیان کرد: ماهانه ۴۸۰ میلیون ریال کمک هزینه از سوی مس به بیش از ۴۰ هیئت ورزشی از جمله هیئت  ورزش های همگانی در ۲۲ رشته و دیگر هیئت ها در رفسنجان داده می شود تا حمایت شوند.

وی افزود: امسال بیش از ۳۰ چمن مصنوعی با اعتباری از سوی مس در نقاط مختلف انار و رفسنجان در حال نصب است تا ضمن رفع آلایندگی، پویایی در جامعه با ورزش تحقق یابد.

ارسلان گفت: هرکسی باید در جایگاه خود تلاش کنند، ما یک ملاک به عنوان یک باشگاه، یک شهر، یک تیم و یک اتحاد داریم و مدیران شهر به ما اعتماد دارند و از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خواهش کردیم که در شرایط بحرانی قرار داریم  و بدهی ها و تعهدات به بازیکنان را داریم و اجازه ماندن مجید زیندینی سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان را داریم که موافقت کردند.

وی تصریح کرد: ابتکار زیندینی بسیار قابل ستایش است که کمک به تحقق بومی سازی بازیکن و نیز صادرات بازیکن را دارد.

ارسلان بیان داشت: تبلیغ برای حضور همشهریان و آوردن تماشاگر از رسالت های ما و شما خبرنگاران است شما باید انرژی مثبت به کادرهای مختلف فوتبال بدهید و در اشاعه فرهنگ حضور پر شور مردم در دیدن این بازی تلاش کنید در مطالباتی که فرماندار و انتظارات اهالی بخش ها و روستاها تلاش داریم و هدف گذاری کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای این امر در دستور کار ما قرار دارد.

بیشترین افراد را از بومی ها که سرمایه های اصلی استان کرمان هستند انتخاب کردم

محمد ربیعی سرمربی جدید تیم فوتبال مس رفسنجان نیز در این نشست بیان داشت: امسال در رفسنجان به دلیل اینکه می خواهیم تیم فوتبال رفسنجان ارتقا داشته باشد و در آینده نه چندان دور بتواند پشتوانه ای برای جامعه باشد تمام بازیکن های زیر ۲۳ و۲۵ سال مختص بچه های رفسنجان خواهد بود که در کل کشور بی نظیر است.

وی هدف اول خود را ارتقاء تیم فوتبال رفسنجان نسبت به ۳ سال گذشته عنوان و تصریح کرد: اگر برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم و با تمام مشکلات موجود از جمله اینکه طی دوهفته گذشته از لحاظ تیم سازی مشکلات فراوانی داشتیم لذا اگر از این بحران رد بشویم می توان گفت به هدف اول ارتقاء تیم رسیدیم و این تیم را  در نیمه بالای جدول خواهیم برد، اگر از این هدف بگذریم به خوبی به تقویت بیشتر این تیم خواهیم پرداخت تا به تیم برتر و به لیگ برتر صعود کند.

ربیعی با بیان اینکه اینجا بیشترین افراد را از بومی ها که سرمایه های اصلی استان کرمان هستند انتخاب کردم، عاشقانه و خالصانه در خدمت تیم های پایه خواهم بود و استعداد پروری مد نظر ما است؛ در بحث فضاهای ورزشی شهرستان هم بیان کرد: کسانی که در باشگاه واقعاً لازم باشند حفظ و یا خواهیم آورد، دادن یک سری امکانات به دوستان باعث توهم شده اما واقعیت این نیست؛ تصمیمی که ما گرفتیم قرار است کسی که برای باشگاه هیچ منفعتی ندارد در باشگاه نباشد تا این باشگاه و تیم فوتبال مس رفسنجان به سمت و سوی سلامت پیش برود لذا باشگاه به سمت پرداخت بدهی ها و ارتقاء تیم های پایه خود خواهد رفت.

وی از لحاط جذب بازیکنان هم گفت: نسبت به سال گذشته کمتر گرفتیم و من این قول را می دهم که آنچه را که یاد دارم در اختیار رشد و نمو تیم قرار دهم؛ نیازمند استعدادیابی هستیم کسانی که استعدادیابی می کنند نقش مهمی در رشد و پویایی تیم دارند باید کمیته ای در رده سنی نونهالان تشکیل دهیم تا بازیکنان را با هزینه کمتر انتخاب کنند که برای رشد و پویایی بازیکنان قدمی برداریم.

سرمربی جدید تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تمام وقت و تلاش را برای رسیدن موفقیت تیم مس رفسنجان خواهم کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
باشگاه مس رفسنجان فوتبال رفسنجان مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان