مدیر دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد رفسنجان:

رسانه ها در راستای اهداف مقام معظم رهبری فعالیت کنند

  • شناسه خبر: 85703
رسانه ها در راستای اهداف مقام معظم رهبری فعالیت کنند

بخشی گفت: چه خوب است در مملکت اسلامی سایت ها و پایگاه های خبری قوی مثل خانه خشتی در راستای اهداف مد نظر مقام معظم رهبری فعالیت کنند.

خانه » آخرین اخبار » رسانه ها در راستای اهداف مقام معظم رهبری فعالیت کنند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، بخشی مدیر دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان در حاشیه بازدید از غرفه خانه خشتی در نمایشگاه کتاب و مطبوعات در گفت و گو با خبرنگار ما، تبلیغات را گامی مهم در رسیدن افراد به اهدافشان بیان کرد و گفت: چه خوب است در مملکت اسلامی سایت ها و پایگاه های خبری قوی مثل خانه خشتی در راستای اهداف مد نظر مقام معظم رهبری فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه سایت خانه خشتی در فرصت بسیار کم و اندک، موقعیت های زیادی داشته است، اظهار کرد: اگر سایت خانه خشتی در سطح جامعه بی طرف عمل کند و حامی ولایت فقیه باشد، اقبال همه جناح ها و تفکرات سیاسی نسبت به آن بیشتر می شود.

بخشی مدیر دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد رفسنجان-خانه خشتی

بخشی با بیان اینکه خواهران و برادران فعال و زحمتکش خانه خشتی بسیار ارزشی هستند و با کمترین چشم داشت به نظام خدمت می کنند، گفت: پایگاهی می تواند موفق باشد که اخبار آن بی طرف بوده و تمام گرایش های سیاسی به آن اقبال پیدا کنند.

وی خانه خشتی را سایتی موفق دانست و از انعکاس اخبار دانشگاه ها توسط این پایگاه خبری تشکر کرد و افزود: یکی از دلایل موفقیت سایت خانه خشتی خوش اقبالی و خوش برخوردی اعضای آن است.

برچسب ها:
خانه خشتی دفترفرهنگ دانشگاه آزاد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمود

    حاج آقا شما یکروز در دانشگاه میخواهید این خبرنگاران را بزنید و امروز همین خبرنگار زحمت کش و ... شده است. ما چطور در دانشگاه شما را ...

    اکبر

    حاج آقا شما چون در خدمت یک جناح در دانشگاه هستید بایدم این حرفها را بزنید.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان