۴۷ ایده به دبیرخانه رویداد ملی بسته بندی و طراحی محصولات خانگی ارسال شد

  • شناسه خبر: 213338
۴۷ ایده به دبیرخانه رویداد ملی بسته بندی و طراحی محصولات خانگی ارسال شد

فرماندار رفسنجان از ارسال ۴۷ ایده از سراسر کشور به دبیرخانه رویداد ملی بسته بندی و طراحی محصولات خانگی، صنایع غذایی و صنایع دستی خبر داد و گفت: دوره های آموزشی عمومی و تخصصی برای صاحبان این ایده ها در حال برگزاری است و در نهایت ۶ ایده برتر شناخته خواهند شد و در اختتامیه این رویداد در ۱۷ اردیبهشت معرفی می شوند.

خانه » اجتماعی » ۴۷ ایده به دبیرخانه رویداد ملی بسته بندی و طراحی محصولات خانگی ارسال شد

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رضایی در دیدار با دبیر این رویداد در محل فرمانداری گفت: یکی از مشکلات موجود در حوزه محصولات خانگی و صنایع دستی، بسته بندی آنهاست و برای حل این‌ مشکل نیاز داریم که ایده های برتر انتخاب شوند.

وی بیان کرد: بر همین اساس رویداد ملی بسته بندی و طراحی محصولات خانگی، صنایع غذایی و صنایع دستی از نیمه دوم سال قبل آغاز به کار کرد و محورهای این رویداد شامل طراحی و بسته بندی صنایع غذایی، طراحی و بسته بندی صنایع دستی، طراحی و بسته بندی سوغات، طراحی و بسته بندی گیاهان دارویی و سایر موارد است.

رضایی خاطرنشان کرد: امیدواریم طرح های زیبا، شکیل و متناسب انتخاب شوند و از لحاظ بازاریابی نیز شرکت همگامان رفسنجان هم قرار است از طرح های برتر استقبال کنند و از نفرات برتر حمایت های لازم را انجام دهند.

حلیمه نورمحمدی دبیر رویداد ملی بسته بندی و طراحی محصولات خانگی، صنایع غذایی و صنایع دستی هم در این دیدار ضمن تبریک اعیاد گذشته

اظهار کرد: با توجه به اینکه محصولات تولیدی رفسنجان از جمله پسته، مس، پته، قاووت، شیرینی های خانگی و دیگر محصولات همچنان به صورت بسته بندی سنتی ارایه می شود نیازمند ایجاد یک تحول عظیم در حوزه طراحی و بسته بندی شکیل و زیبا با برند رفسنجان هستیم.

وی افزود: به همین منظور با ارگان های مختلف از جمله سپاه، فرمانداری، شرکت همگامان، اداره میراث فرهنگی، شهرداری و دانشگاه صحبت کردیم تا رویداد ملی برگزار شود.

نورمحمدی بیان کرد: پس از آن با انجمن علوم و فناوری بسته بندی ایران مذاکراتی انجام و قرار شد از رویداد ما حمایت کنند و نفرات برتر و برگزیده هم جزو انجمن بسته بندی ایران می شوند.

زهرا شیبانی دبیر کمیته اجرایی این رویداد هم در این نشست اظهار کرد: رویداد ملی بسته بندی و طراحی محصولات خانگی، صنایع غذایی و صنایع دستی کار خود را از شهریور سال قبل آغاز کرد و تا پایان اسفند ماه ۴۷ اثر از استان های تهران، یزد، کرمان و غیره به دبیرخانه این رویداد ارسال و ارزیابی شد.

وی افزود: این رویداد در چهار محور سوغات، محصولات خانگی، گیاهان دارویی و صنایع دستی است و دوره های آموزشی عمومی و تخصصی توسط علوم و فناوری بسته بندی ایران برگزار می شود.

شیبانی خاطرنشان کرد: ۱۷ اردیبهشت در خانه حاج آقا علی رفسنجان اختتامیه رویداد و اعلام نتایج برگزار می شود در حوزه محصولات خانگی سه نفر و در حوزه های دیگر سه نفر انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان