جمهوری اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت

  • شناسه خبر: 210554
جمهوری اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت

رئیس جمهور تاکید کرد: بی‌شک تداوم این‌گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه که حاکی از شکست و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در رسیدن به اهداف پلید خود و عمق استیصال و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

خانه » آخرین اخبار » جمهوری اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت

به گزارش خانه خشتی؛ متن پیام آقای رئیسی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بار دیگر، رژیم جنایت‏کار صهیونیستی در اقدامی تروریستی با تجاورز آشکار به حریم هوایی سوریه، تعدادی از نیرو‌های سوری و ۵ تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران را که در کسوت مستشاری و در پاسداری از حرم اهل بیت عصمت و طهارت، علیهم‌السلام، در سوریه حضور داشتند، به شهادت رساند.

 

اینجانب با محکوم کردن این ترور بزدلانه، شهادت مستشاران سرافراز ایران اسلامی، حجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و محمد امین صمدی را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم، عجّل‌الله تعالی فرجه‌الشریف، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، ملت شهیدپرور ایران، مبارزان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان و خانواده‌‏های گران‌قدر این شهیدان والامقام، تسلیت می‌گویم.

 

بی‌شک، تداوم این‏‌گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه که حاکی از شکست و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در رسیدن به اهداف پلید خود و عمق استیصال و درماندگی در برابر رزمندگان جبهه مقاومت است، از طرف جمهوری اسلامی ایران، بی‌پاسخ نخواهد ماند‌.

 

جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی که با زیر پا گذاشتن همه معاهدات جهانی و اصول انسانی، در سایه حمایت کشورهای سلطه‌‏گر و در رأس همه آن‌ها آمریکا و سکوت مجامع جهانی رقم می‏‌خورد، قطعاً لکه ننگ دیگری در پرونده سیاه همه مدعیان حقوق بشر خواهد بود.

 

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان