هفته طلایی با درخشش مسی های رفسنجان/قطار پیروزی های نارنجی پوشان مس در حال حرکت

  • شناسه خبر: 210313
هفته طلایی با درخشش مسی های رفسنجان/قطار پیروزی های نارنجی پوشان مس در حال حرکت

تیم‌های ورزشی صنعت مس رفسنجان در هفته گذشته با پیروزی مقابل حریفان خود، هفته درخشانی را برای باشگاه مس رفسنجان به ارمغان آوردند.

خانه » آخرین اخبار » هفته طلایی با درخشش مسی های رفسنجان/قطار پیروزی های نارنجی پوشان مس در حال حرکت

 به گزارش خانه خشتی؛ در حالی که باشگاه صنعت مس با مشکلات مالی بی‌سابقه‌ای دست و پنجه نرم می‌کند، چهار تیم از رشته‌های مختلف این باشگاه نتایج درخشانی را به دست آوردند و گردنه این باشگاه مسیری هموار توام با روزهای طلایی برای تیم های خود به امغان آورده است.

 بلندقامتان صنعت مس در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال مردان کشور توانستند تیم نیان الکترونیک مشهد را از پیش رو بردارند و به سومین برد خود در نیم فصل دوم این رقابت ها دست یابند.

بسکتبالیست‌های صنعت مس رفسنجان نیز در هفته سیزدهم، در یک تقابل تماشایی مقتدرانه با نتیجه ۹۰ بر ۶۹ تیم رعد پدافند هوایی مشهد را مغلوب خود کردند.

همچنین دختران فوتسالیت مس رفسنجان نیز در هفته یازدهم سوپر لیگ فوستال کشور، در خانه حریف با سه گل از سد نوا آمل گذشتند و سه امتیاز شیرین این دیدار را از آن خود کردند.

در ادامه تیم فوتبال بومی مس نوین با کسب سومین برد پیاپی خود در لیگ دسته سوم فوتبال کشور با شکست زاگرس جنوبی ۱۵ امتیازی شد و به جایگاه سوم جدول صعود کرد.

گزارش : روح الله بادپروا

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان