رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان:
مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 209298
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان:</span><br/>مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان در رفسنجان برگزار می شود

 رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان از برگزاری مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این شهرستان خبر داد.

خانه » رفسنجان » مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رمضانی زاده رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان در دیدار با مدیر نمایندگی ستاد دیه استان، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ستاد دیه در کاهش جمعیت کیفری زندانها خصوصاً در جرائم غیر عمد بیان داشت: انشالله در ایام ماه مبارک رمضان مراسم گلریزان شهرستان رفسنجان و توابع آن با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: همچنین تلاش می شود که پرونده محکومین غیر عمد بصورت ویژه بررسی و چنانچه مددجو شرایط لازم را داشته باشد ضمن پذیرش اعسارنامبردگان و تشکیل پرونده توسط زندان شهرستان، پرونده آنان به ستاد دیه استان ارسال و زمینه آزادی آنها فراهم می گردد.

 

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد دیه در جهت آزادی زندانیان حوزه قضایی رفسنجان بیان داشت: در آمار ورودی محکومین غیر عمد شهرستان رفسنجان، جرم ورودی محکومین مالی به زندان این شهرستان در راس قرار دارد.

 

حجت اله موسوی قوام اظهار داشت: چنانچه حوزه قضایی شهرستان رفسنجان اعسار پرونده محکومین مالی این شهرستان را تا سقف تعهدات ستاد دیه بپذیرد این ستاد تلاش می نماید زمینه آزادی آنان را هر چه سریعتر فراهم نماید.

سجاد مهدی زاده

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده

    یه مراسم گلریزان هم بگیرید تا با درآمد آن آب خلیج فارس و جاده داوران وراه آهن به رفسنجان بیاید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان