۳۰ درصد دانش آموزان رفسنجان در مدارس غیرانتفاعی تحصیل می کنند

  • شناسه خبر: 209276
۳۰ درصد دانش آموزان رفسنجان در مدارس غیرانتفاعی تحصیل می کنند

فرماندار رفسنجان به وجود ۶۰ هزار دانش آموز در شهرستان اشاره کرد و گفت: ۳۰ درصد آن ها در مدارس غیرانتفاعی مشغول به تحصیل هستند

خانه » آخرین اخبار » ۳۰ درصد دانش آموزان رفسنجان در مدارس غیرانتفاعی تحصیل می کنند

به گزارش خانه خشتی ؛ حسین رضایی در نشستی با موسسان مدارس غیرانتفاعی شهرستان در محل فرمانداری که با حضور معاون سیاس و امنیتی فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: پدر و مادرها به خاطر آرزوی تحصیل فرزندان خود در مدارسی با استانداردهای آموزشی قوی تر از مدارس دولتی و تحقق آینده درخشان برای آنها هزینه های مربوط به مدارس غیر دولتی را متقبل می شوند.

وی عنوان کرد: مدارس غیر انتفاعی در اواخر دهه ۶۰ با توجه به افزایش قابل توجه دانش آموزان و تراکم بالای کلاس های درس مدارس دولتی که در ۲ یا حتی سه شیفت برگزار می شدند، به عنوان یار کمکی دولت تاسیس شدند تا باری را از دوش مدارس دولتی بردارند.

وی افزود: ۱۳۰ مدرسه غیر انتفاعی در رفسنجان وجود دارد و ۲۰ هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار دارند البته که برخی از این مدارس اجاره ای هستند.

رضایی بیان کرد: متولیان و مسئولان این مدارس اگرچه کارآفرینی کرده و باری از دوش مدارس دولتی برداشتند اما با مسایلی در حوزه بیمه کارکنان، زمین جهت احداث مدرسه، تسهیلات جهت خرید امکانات و تجهیزات و دیگر مشکلات مواجه هستند.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: با تمام قدرت از مدارس غیر دولتی حمایت می کنیم تا مشکلات این مدارس کاهش یابد و روند کیفیت بخشی آموزشی دراین مدارس نیز تقویت شود.

وی افزود: برنامه های حمایتی از مدارس غیر دولتی را در قالب های مختلف برنامه ریزی کرده ایم.

رضایی اظهار کرد: برای کمک به این مدارس که فضاهای آموزشی خیلی از آنها استجاری است، برنامه حمایتی داریم و بدنبال واگذاری زمین و وام هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان