پلمپ ۳واحد صنفی متخلف میوه وتره بار بادستورمعاون دادستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 208334
پلمپ ۳واحد صنفی متخلف میوه وتره بار بادستورمعاون دادستان رفسنجان

بازدید سرزده گشت صیانت از حقوق عامه از میدان میوه و تره بار ومیوه فروشی های سطح شهر باحضور محمد قریب معاون دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان با همراهی نمایندگانی از ادارات نظارت بر اماکن عمومی، تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، کار و رفاه اجتماعی، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، بسیج اصناف صبح امروز انجام گردید.

خانه » رفسنجان » پلمپ ۳واحد صنفی متخلف میوه وتره بار بادستورمعاون دادستان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان رفسنجان در این گشت مشترک، با عنایت به تعدد تخلفات برای میدان میوه وتره بار فرصت ۴۸ساعته برای رفع آنها(اخطارپلمپ) صادر گردید. همچنین سه واحد صنفی متخلف به دلیل تخلفات بهداشتی و تعزیراتی(گران‌فروشی و عدم نصب نرخنامه وغیره) با دستور قضایی پلمب شدند و پرونده آنها به دادسرا ارسال خواهد گردید.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان اظهار داشت: با توجه به رسالت گشت صیانت از حقوق عامه، با هیچ کس تعارف نخواهیم داشت و قطعا تلاش خواهیم کرد فضا برای سودجویان و متخلفان، ناامن شود.

وی تصریح کرد: واحدهای صنفی و کسبه محترم شهرستان قانون، انصاف، موارد بهداشتی ،تعزیراتی وصنفی را درکسب وکار خود رعایت کنند وشهروندان عزیز نیز می توانند گزارش های تخلف را علاوه بر دستگاه های متولی، به صورت حضوری یا تلفنی به اداره نظارت براماکن عمومی اطلاع دهند وموضوع رسیدگی و در صورت احراز تخلف، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

انتهای خبر/

برچسب ها:
پلمپ دادگستری رفسنجان میوه وتره بار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان