تبدیل میدان امیرکبیر رفسنجان به چهارراه کارشناسی شده بود

  • شناسه خبر: 205760
تبدیل میدان امیرکبیر رفسنجان به چهارراه کارشناسی شده بود

معاون عمرانی فرمانداری رفسنجان گفت: به دلیل وجود ترافیک بالا و قفل شدن رفت و آمد در ساعات شلوغ در میدان سابق امیرکبیر که مشکلاتی برای مردم و رانندگان ایجاد می کرد، کارشناسان در شورای ترافیک رأی به تبدیل این میدان به چهارراه دادند و با اجرای این طرح در حال حاضر با نظم دهی به رفت و آمدها گره ترافیکی محل باز شده و رانندگان به سهولت تردد دارند.

خانه » اسلاید شو » تبدیل میدان امیرکبیر رفسنجان به چهارراه کارشناسی شده بود

به گزارش خانه خشتی؛ علی آرمان معاون عمرانی فرمانداری رفسنجان در شورای ترافیک در محل فرمانداری بیان کرد: سه ماه قبل طرح تبدیل میدان امیرکبیر به چهارراه، به شورای ترافیک آمد که پس از بازدید و کارشناسی اعضای شورای ترافیک شامل کارشناسان حوزه شهرداری، راهنمایی و رانندگی، اورژانس و غیره با این پیشنهاد موافقت شد.

وی ادامه داد: شهرداری با انتخاب مشاور صلاحیت دار، طرح مطالعاتی آن را تهیه و با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بازه زمانی ۲۴ روزه این طرح را اجرا کرد.

وی افزود: در حال حاضر با اصلاح زمان بندی چراغ ها، معضل گره ترافیکی در ساعات اوج تردد برطرف و تردد وسایل نقلیه نظام مند شده است و اصلاحاتی برای مسیر تردد آمبولانس‌ها و وسایل نقلیه عمومی انجام خواهد گردید، رعایت ضوابط راهنمایی و رانندگی توسط عابرین پیاده و موتور سواران در این مکان و سایر چهار راه ها از مهم ترین موارد برای سهولت تردد ها محسوب می‌شود.

آرمان همچنین در خصوص تخلیه نخاله های ساختمانی در برخی نقاط شهر هم هشدار داد: با اشخاصی که نخاله های ساختمانی را به غیر از محل های تعیین شده؛ در نقاط دیگر خصوصاً مجاور محورهای ورودی شهر تخلیه کنند به شدت برخورد و وسیله نقلیه آن ها توسط پلیس توقیف می‌شود.

وی با تسلیت به مناسبت آغاز ایام محرم الحرام هم گفت: هر گونه مسدود کردن مسیر ها ممنوع است و موکب ها و افراد برای برپایی مراسم عزاداری و استقرار در معابر باید از سوی ارگان های راهنمایی  و رانندگی، سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری مجوزهای لازم را دریافت کنند در غیر اینصورت به دلیل مسدودکردن مسیر، ضمن برخوردهای لازم، توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و مراجع مربوطه وسایل و تجهیزات آن ها جمع آوری می‌شود.

وی  از خط کشی محورهای زرند و کمربندی تا یک ماه آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح ایمن سازی بزرگراه قدس هم در دست اقدام است و به زودی اجرای آن اتمام می‌رسد.

در این جلسه به تصادفات منجر به مصدومیت و فوت در یک ماه گذشته نیز اشاره شد و مورد بررسی قرار گرفتند و برای رفع و کاهش مشکلات تصمیماتی نظیر احداث یا برچیدن  سرعتگاه و ایجاد روشنایی و نصب چراغ راهنمایی اتخاذ گردید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان