دادستان رفسنجان مطرح کرد؛

کاهش ۲۰ درصدی پرونده های اجرای احکام رفسنجان/ نزاع در رفسنجان کاهش چشمگیر یافته است

  • شناسه خبر: 177973
کاهش ۲۰ درصدی پرونده های اجرای احکام رفسنجان/ نزاع در رفسنجان کاهش چشمگیر یافته است

دادستان رفسنجان گفت: در حوزه اجرای احکام نیز با اجرای قانون و دستورالعمل های جدید بیش از ۲۰ درصد کاهش موجودی حاصل شده است.

خانه » اجتماعی » کاهش ۲۰ درصدی پرونده های اجرای احکام رفسنجان/ نزاع در رفسنجان کاهش چشمگیر یافته است

به گزارش خانه خشتی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان در حاشیه بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان از عملکرد شعب دادگاه و دادسرای این شهرستان گفت: با توجه به بالا بودن آمار موجودی پرونده های شعب اجرای احکام و وجود پرونده های مسن در شعب بازپرسی این شهرستان، تلاش مضاعفی برای تعیین تکلیف این پرونده ها انجام شد.
ایمان شهسواری افزود: در گذشته وضعیت نا به سامانی در این شهرستان به دلیل حضور و اقدامات اراذل و اوباش وجود داشت که در این راستا از ماه گذشته تقریبا اراذل و اوباش سرشناس این شهرستان شناسایی شده اند و چهار قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از آنها کشف شد و بر مبنای اقدامات انجام شده در این حوزه، در حال حاضر نزاع ها در این شهرستان کاهش چشمگیر یافته است.
وی یادآور شد: به منظور کاهش ورودی پرونده ها به شعب دادیاری، بخشی از پرونده های مرتبط با تصادفات به شوراهای حل اختلاف ارجاع شده و شعب دادیاری در حوزه تصادفات به پرونده های منجر به فوت رسیدگی می کنند و با این اقدام ورودی شعب دادیاری نیز به وضعیت نرمال رسیده ست.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان عنوان کرد: در حوزه اجرای احکام نیز با اجرای قانون و دستورالعمل های جدید بیش از ۲۰ درصد کاهش موجودی حاصل شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در سفر یک روزه به شهرستان رفسنجان صبح امروز عملکرد شعب دادگاه و دادسرای این شهرستان را مورد ارزیابی قرار داد.
یدالله موحد در این سفر ضمن دیدار با اعضای شورای شهر رفسنجان، مسائل مربوط به احداث ساختمان جدید دادسرای این شهرستان را بررسی کرد.
وی در جمع قضات این شهرستان به تشریح اولویت ها و برنامه های قوه قضائیه پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دادستان رفسنجان دادگستری نزاع
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان