رئیس جدید دانشگاه آزاد رفسنجان مطرح کرد:

دانشگاه آزاد میوه شیرین نظام جمهوری اسلامی است

  • شناسه خبر: 129634
دانشگاه آزاد میوه شیرین نظام جمهوری اسلامی است

رئیس جدید دانشگاه آزاد رفسنجان گفت: دانشگاه آزاد میوه شیرین نظام جمهوری اسلامی است و در این راستا امام خامنه ای(مدظله العالی) نیز تایید کردند و فرمودند دانشگاه آزاد اسلامی است و مردمی.

خانه » اجتماعی » دانشگاه آزاد میوه شیرین نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام امان الله علیمرادی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه اظهار داشت: نهضت وجود پیامبر یک نهضت علمی فرهنگی و اخلاقی بود ، نهضت اباعبدالله الحسین هم نهضت فرهنگی دینی و اخلاقی بود تا نجات دهد بندگان را از هلاکت جهالت و نهضت امام خمینی(ره) هم وجهه اصلی اش علمی فرهنگ و اخلاقی بود است.

وی افزود: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بر همین مبنا تاسیس شد آن زمان که آیت الله هاشمی رفسنجانی پیشنهاد تاسیس دانشگاه را خدمت امام راحل مطرح کردند  ایشان مهر تایید بر این پیشنهاد زدند و فرمودندپیشنهاد خوبی است و توصیه فرمودند که در سراسر کشور توسعه یابد.

علیمرادی خاطر نشان کرد: با تایید فکری و مالی امام(ره) دنشگاه آزاد توسعه پیدا کرد و اکنون از جمله برازنده ترین نقاط کشور به لحاط مادی و معنوی دانشگاه آزاد است.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد میوه شیرین نظام جمهوری اسلامی است و در این راستا امام خامنه ای(مدظله العالی) نیز تایید کردند و فرمودند دانشگاه آزاد اسلامی است و مردمی.

علیمرادی گفت: در رفسنجان بطور خاص عالم دینی، امام جمعه شهر ،مبارز انقلابی و نماینده امام که مورد تایید مردم استان بودند این دانشگاه تاسیس شد و بنده از سال ۷۱ هیات علمی این دانشگاه بودم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد رفسنجان جزو بهترین دانشگاههای آزادکشور است همانطور که مردم شریف رفسنجان از بهترین مردم ایران هستند تصریح کرد: بنده دنبال سمت نیستیم به من اصرار شد که بپذیرم انشالله با قدرت و همکاری عزیزانی که دغدغه اعتلای این مجموعه را دارند بتوانیم پیش برویم.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان خاطر نشان کرد: از همه کمک می خواهیم که همانطور که دانشگاه آزاد خوب شروع شده و ادامه دارد از این به بعد هم با صلابت و دقت بیشتر ادامه دهد و یک مجموعه الگو برای همه دانشگاههای آزاد کشور به لحاظ علمی و دینی و مصداق روشنی باشد برای دانشگاه اسلامی.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان