مسئول امور فرهنگی مؤسسه مفاخر تأکید کرد؛

با هم دلی و هم زبانی به فعالیت های فرهنگی جان تازه بخشیم

  • شناسه خبر: 64714
با هم دلی و هم زبانی به فعالیت های فرهنگی جان تازه بخشیم

حسینی گفت: اگر مقوله فرهنگ جدی تر دنبال شود شاهد اتفاقات و پیشرفت های خوبی در سطح جامعه خواهیم بود.

خانه » آخرین اخبار » با هم دلی و هم زبانی به فعالیت های فرهنگی جان تازه بخشیم

به گزارش “خانه خشتی”، تعدادی از دانشجویان موسسه آموزش عالی مفاخر با حضور در گلزار شهدا با آرمان های آنان تجدید میثاق کردند.
سید محسن حسینی مسئول امور فرهنگی مؤسسه مفاخر در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، در رابطه با حضور دانشجویان گفت: شهدا انسان های پاکی بودند که با نیت خالصانه جانشان را برای مردم و نظام اهداء کردند، ولی متأسفانه امروزه شناخت کافی از آنها وجود ندارد و نسل جوان باید اطلاعات بیشتری از سیره، رفتار و اهداف شهدا کسب کنند تا بتوانند در راه آنها گام برداشته و نام شهدا را یرای همیشه زنده نگه دارند.
حسینی در ادامه خواستار تأمل بیشتر مسئولین فرهنگی شهرستان و دانشگاهها شد و افزود: با هم دلی و هم زبانی بیشتر می توان به فعالیت های فرهنگی جان تازه بخشید و اگر مقوله فرهنگ جدی تر دنبال شود شاهد اتفاقات و پیشرفت های خوبی در سطح جامعه خواهیم بود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ابوذر

    سلام این برنامه ها بسیار خوبی هست ایشالله در همه جا فراگیر باشه و اینکه ما باید همیشه یاد شهدا را گرامی بداریم چون اگه آنها نبودن ما هم وجود نداشتیم و اینجوری راحت زندگی نمیکردیم پس یاد شهدا همیشه زنده ....

    دانشجوی دانشگاه آزاد

    واقعا مسولین فرهنگی باید بیشتر کار کنند و وقت بذارن....خوب خانه خاشتی می تونید بیشتر مانور بدین و تلاش کنید که هماهنگی بیشتری بین اصحاب فرهنگ برقرار شه.....
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان