تجدید میثاق با شهدای رفسنجان در هفتمین روز از بهار ۹۳ + عکس

  • شناسه خبر: 36561
تجدید میثاق با شهدای رفسنجان در هفتمین روز از بهار ۹۳ + عکس

مراسم تجدید میثاق با شهداء با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان، صبح روز ۷ فروردین ماه در محل گلزار شهدای این شهرستان برگزار گردید. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، در هفتمین روز از بهار۹۳ ، امام جمعه ، سرپرست فرمانداری و جمعی مسئولین و مردم رفسنجان با حضور در گلزار […]

خانه » آخرین اخبار » تجدید میثاق با شهدای رفسنجان در هفتمین روز از بهار ۹۳ + عکس

مراسم تجدید میثاق با شهداء با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان، صبح روز ۷ فروردین ماه در محل گلزار شهدای این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، در هفتمین روز از بهار۹۳ ، امام جمعه ، سرپرست فرمانداری و جمعی مسئولین و مردم رفسنجان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام والای شهدا ادای احترام کرده و با آرمان های ایشان تجدید میثاق کردند.

امام جمعه رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: عزت، شرف، عظمت، جبروت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ایثار، رشادت و شجاعت و خون سرخ شهدا است.

وی افزود: شهدا سرمایه‌های جاودان این انقلاب هستند و هیچگاه نمی‌توان نمونه‌های این ایثارگری، اخلاق و از خودگذشتگی در تاریخ پیدا کرد و با تأکید بر ادامه راه آنان می‌توان قله‌های پیروزی را فتح کرد.

گفتنی است این مراسم به همت پایگاه بسیج شهید موسوی برگزار گردیده است.
برچسب ها:
تجدید میثاق با شهدا در هفتمین روز از بهار 93 + عکس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان