تشریح ویژه برنامه‌های روز شهید در رفسنجان

  • شناسه خبر: 212524
تشریح ویژه برنامه‌های روز شهید در رفسنجان

رئیس اداره بنیاد شهید رفسنجان در نشستی به بیان برنامه‌های روز شهید پرداخت.

خانه » فرهنگی مذهبی » تشریح ویژه برنامه‌های روز شهید در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ مصطفی دهقان رجبی گفت: روزشماره روز شهید در سطح شهر صورت میگیرد، امسال به جهت اینکه کار جدیدی صورت گیرد و گره‌ای از مشکلات خانواده شهدا باز شود سعی کردیم بیشتر به سمت بررسی و حل مشکلات خانواده شهدا برویم.

رئیس اداره بنیاد شهید رفسنجان ادامه داد: اولین برنامه ما با حضور وکلا و ریاست دادگستری است که به بررسی مسائل حقوقی و مشکلات خانواده شهدا بپردازیم، سعی میکنیم با شنیدن و بررسی پرونده مشکلشان را حل کنیم.

وی سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه، حضور مسئولین روز شنبه در اداره بنیاد شهید جهت پاسخگویی به خانواده شهدا، برگزاری میز خدمت در ادارات برای خانواده‌های شهدا و دیدار مسئولین با خانواده‌هایی که کمتر به آنها سر زده شده است را از سری برنامه‌های روز شهید بیان کرد.

دهقان رجبی ایراد کرد: برگزاری شب شعر و خاطره‌گویی جانبازان در مهدیه گلزار شهدای عباس آباد در دوشنبه شب، تجلیل ادارات از کارمندان وابسته به شهدا در روز سه‌شنبه و عطرافشانی قبور در گلزار شهدای عباس‌آباد را در عصر پنجشنبه از دیگر برنامه‌های روزشهید یاد کرد.

رییس اداره بنیاد شهید رفسنجان اظهار کرد: با معرفی کردن شهدا به شهرداری، فضاسازی شهر را ویژه شهدا خواهیم داشت و هر اداره برای شهید اداه‌اش طبق بودجه فضاسازی انجام دهد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی های لازم با شرکت مس و دانشگاه علوم پزشکی ویزیت و درمان پزشکان متخصص و عمومی از شنبه تا آخر هفته به صورت حضوری در خانه والدین شهدا انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان