اهدای بیش از ۸ هزار بسته معیشتی به نیازمندان توسط بسیج رفسنجان

  • شناسه خبر: 208863
اهدای بیش از ۸ هزار بسته معیشتی به نیازمندان توسط بسیج رفسنجان

 

فرمانده بسیج رفسنجان گفت :۶۷ مورد وام اشتغالزایی به مبلغ ۴ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان و بیش از ۸ هزار بسته معیشتی از سال گذشته تا کنون به نیازمندان اهدا شده است.

خانه » رفسنجان » اهدای بیش از ۸ هزار بسته معیشتی به نیازمندان توسط بسیج رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ محمد پساوند در اجتماع بسیجیان در مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) رفسنجان با تبریک هفته بسیج اشاره ای به عملکرد بسیج در یکسال گذشته کرد و گفت: در بحث تعلیم و تربیت، مسابقات قرآن بسیج با شرکت بیش از ۳ هزار نفر در سطح شهرستان برگزار شد که ۲۱ نفر به مسابقات استانی راه پیدا کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان تصریح کرد: از تعداد ۲۱ نفر در مسابقات استانی، یازده نفر مقام برتر کشوری کسب کردند.

وی اجرای طرح صالحین در ۵۰ پایگاه مقاومت در تابستان امسال در سراسر شهرستان و اجرای برنامه های فرهنگی پژوهشی توسط این طرح از عملکرد بسیج عنوان کرد و گفت: کار بزرگی که به همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، بسیج سازندگی سپاه شهرستان و با کمک فرمانداری، مجتمع مس، اداره آب و فاضلاب و گروه ۶۵ صاعقه انجام شد رفع تنش آبی از ۱۱۳ روستاهای شهرستان بود که این کار از سال گذشته آغاز شد.

سرهنگ پساوند افزود: ۲۴ کیلومتر از روستای کبوترخان انجام شد و تا پایان هفته بسیج افتتاحیه خط انتقال آب به روستای کبوترخان را خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان عنوان کرد: در بحث آبرسانی در حومه شرقی، غربی و نوقات ساخت مخازن را شروع کردیم تاکنون سه مخزن ۳۵۰۰ متر مکعبی ساخته شده و ۶ مخزن ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مکعبی تا پایان سال و اوایل سال آینده تکمیل می شود.

وی ادامه داد: خط انتقال آب در نوق به طول ۲۷ کیلومتر از روستای جوادیه فلاحیه آغاز شده و تا روستای رکن آباد رسیده است؛ ضمن اینکه خط انتقال ۴۰۰ نیز از روستای رکن آباد به سمت روستای شمس آباد آغاز خواهد شد.

سرهنگ پساوند از اصلاح شبکه آب ۵۷ روستا از روستاهای دارای تنش آبی به طول ۱۰۰ کیلومتر خبر داد و گفت: دو حلقه چاه در روستای داروان به همت بسیج وارد مدار شده و ساخت ۳۱ حوضچه هم در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث محرومیت زدایی از ابتدای سال تا کنون ۸ هزار و ۹۱۰ بسته معیشتی و ۳۱ سبد جهیزیه بین نیازمندان توزیع شده است و به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری رفسنجان در دهه فجر امسال ۱۰۰ سبد جهیزیه بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه رفسنجان عنوان کرد: ۱۳ اردوی جهادی پزشکی در داخل و خارج از شهرستان از سال گذشته تا کنون برگزار شده است و ۶۰ محله اسلامی در شهرستان راه اندازی شده که علاوه بر فعالیت های فرهنگی مشکلات محله را نیز احصا و در اختیار مسئولین قرار می دهند.

وی از فعال کردن ۱۰ مسجد غیرفعال به همت اداره تبلیغات اسلامی خبر داد و حضور گشت های رضویون، اطلاعاتی و امنیتی در بحث امنیت پایدار را از دیگر اقدامات بسیج عنوان کرد.

سرهنگ پساوند اجرای طرح کرامت محله با همکاری شهرداری و جمع آوری معتادین متجاهر از دیگر اقدامات بسیج عنوان کرد و توضیح داد: ۶۷ مورد وام اشتغالزایی به مبلغ ۴ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان از سال گذشته تا کنون به نیازمندان پرداخت شده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان