نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

نتیجه روایت دفاع مقدس، بصیرت افزایی و دشمن شناسی است

  • شناسه خبر: 179512
نتیجه روایت دفاع مقدس، بصیرت افزایی و دشمن شناسی است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: یادآوری روایت دفاع مقدس، حقانیت دوران دفاع را به مردم، جوانان و جهانیان به نمایش می گذارد و باعث معرفت، بصیرت افزایی و دشمن شناسی خواهد شد.

خانه » آخرین اخبار » نتیجه روایت دفاع مقدس، بصیرت افزایی و دشمن شناسی است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسین جلالی در جلسه هماهنگی هفته دوران دفاع مقدس در محل فرمانداری بیان کرد: اسلام رسول الله، یک گارانتی و بیمه داشت و آن کربلا و عاشوراست، ضمانت اسلام، عاشورا و ضمانت انقلاب روح الله، دفاع مقدس است.

نماینده مردم رفسنجان بر باشکوه برگزار شدن هفته دوران دفاع مقدس تاکید و تصریح کرد: عدم برگزاری هفته دفاع مقدس باعث می شود  کم کم این دوران به فراموشی سپرده شود و دشمن هم آن را یک اتفاق کمرنگ جلوه دهد، از این رو باید برای با شکوه برگزار کردن آن تمام توان را به کار بست.

وی با بیان اینکه تاسوعا و عاشورای انقلاب، دوران دفاع مقدس است، افزود: یادآوری دفاع مقدس، حقانیت دوران دفاع را  به مردم، جوانان و جهانیان به نمایش می گذارد و باعث شناخت و معرفت جهاد، شهادت، بصیرت افزایی و دشمن شناسی خواهد شد.

جلالی عنوان کرد: برگزاری هفته دفاع مقدس باعث عقب نشینی دشمن می شود و این پیام را می رساند که انقلاب اسلامی زنده است و آمادگی این را دارد که به میدان آمده و از کشور دفاع کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار یادآور شد: یادآوری و برافشاندن علائمی از دوران دفاع مقدس و روایت های دفاع مقدس در هر اداره و ارگان و برگزاری نمایشگاه های دفاع مقدس در این هفته مهم است.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان هم در این جلسه بر اهمیت برگزاری هفته دوران دفاع مقدس در همه ابعاد تاکید کرد و گفت: جبهه متحد استکبار از اول انقلاب تا به امروز بر عیله ما وجود داشته و دارد.

وی بیان کرد: با آغاز جنگ، علیرغم هجمه های دشمن که برای زمین گیر کردن انقلاب و مردم به کار بسته شد با مقاومت نیروهای سپاه، ارتش و سپاه نتوانست به اهداف اولیه خود دست یابد.

فرماندار رفسنجان یادآور شد: وظیفه داریم یاد و خاطره کسانی که در این دوران نقش داشتند گرامی بداریم.

وی بر تکریم خانواده و فرزندان شهدای انقلاب بخصوص شهدای مدافع حرم تاکید داشت و متذکر شد: آزادگان و خانواده های شهدا ذخایر انقلاب اسلامی هستند باید از این ذخایر استفاده کرد و آنها را تکریم کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس حجت الاسلام جلالی نماینده رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان