روزنامه اماراتی نشنال: تحریم‌های غرب علیه ایران به زیان دوبی تمام شد

  • شناسه خبر: 9717
روزنامه اماراتی نشنال: تحریم‌های غرب علیه ایران به زیان دوبی تمام شد

خانه خشتی:روزنامه اماراتی نشنال طی گزارشی اعلام کرد تحریم ها علیه ایران باعث افزایش مبادلات پایاپای ایران با پاکستان، هند و دیگر کشورها شده و در نتیجه صادرات کالا از دوبی به ایران کاهش یافته است. خانه خشتی به نقل از فارس، دوبی یکی از بازندگان تحریم های غرب علیه ایران محسوب می شود. بر […]

خانه » آخرین اخبار » روزنامه اماراتی نشنال: تحریم‌های غرب علیه ایران به زیان دوبی تمام شد

خانه خشتی:روزنامه اماراتی نشنال طی گزارشی اعلام کرد تحریم ها علیه ایران باعث افزایش مبادلات پایاپای ایران با پاکستان، هند و دیگر کشورها شده و در نتیجه صادرات کالا از دوبی به ایران کاهش یافته است.

خانه خشتی به نقل از فارس، دوبی یکی از بازندگان تحریم های غرب علیه ایران محسوب می شود.

بر اساس این گزارش شرکت های بیمه گر با کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تقاضا برای تقاضای بیمه کشتی به سمت ایران روبرو شده اند که این امر نشان دهنده کاهش صادرات دوبی به ایران است.

یک فعال بیمه دراین زمینه گفت: دوبی در حال از دست دادن حجم زیادی مبادله کالا است. خریداران ایرانی مستقیما به منابع مراجعه می‌کنند و با انجام مبادله پایاپای مواد غذایی و واردات مستقیم کالاهای دیگر از پاکستان، هند و دیگر کشورها از ارز استفاده نمی‌کنند.

بر اساس این گزارش، سال‌ها است که دوبی گذرگاهی برای طیف گسترده‌ای از کالاها شامل غلات و خودرو به سوی ایران است و بر اساس اطلاعات کپیتال اکانومیکز، تجارت میان ایران و امارات برابر با ۷ درصد تولید ناخالص داخلی امارات است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان