تقویم رویدادهای گردشگری رفسنجان تنظیم می‌شود

  • شناسه خبر: 213413
تقویم رویدادهای گردشگری رفسنجان  تنظیم می‌شود

جلسه بررسی موانع برپایی نمایشگاه گرشگری تهران و اهداف اتاق بازرگانی در حوزه گردشگری در سال جدید با حضور رئیس اداره میراث فرهنگی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل شرکت همگامان مس برگزار شد.

خانه » اقتصادی » تقویم رویدادهای گردشگری رفسنجان تنظیم می‌شود

به گزارش خانه خشتی؛ مجید حجت رئیس دفتر اتاق بازرگانی رفسنجان در جلسه کارگروه گردشگری که با محوریت بررسی و نقد نمایشگاه گردشگری تهران و برنامه ریزی جهت اهداف در سال جدید در جمع فعالین این حوزه گفت: یکی از مهمترین اقدامات در جهت پیشبرد اهداف و تسهیل در روند برنامه ریزی، تنظیم تقویم رویدادهای گردشگری و رفسنجان شناسی می باشد.

وی افزود: ما با حضور در نمایشگاه گردشگری تهران به نحوی توانستیم رفسنجان را به کشور در حوزه گردشگری معرفی کنیم و پتانسیل های این شهرستان را در معرض نمایش قرار دهیم.

مجید حجت با بیان اینکه پتانسیل های بالایی در زمینه فرهنگ‌و هنر داریم و از هنرمندان با استعدادی در شهرستان برخوردار هستیم، عنوان کرد: جامعه هنری شهرستان پای کار بیاید و هنرمندان با استفاده از ظرفیت ها و توانایی های خود آثاری را با موضوع معرفی رفسنجان تولید کنند ما نیز با رایزنی هایی در اتاق ایران مکانی را برایشان فراهم خواهیم کرد تا نمایشگاهی برپا شود و هنرمندان به معرفی رفسنجان بپردازند.

وی با اشاره به اینکه رفسنجان سرشار از معادن غنی مس و زمین های حاصلخیز پسته می باشد وهمچنین اتاق رفسنجان دبیرخانه دایمی جشنواره ملی پسته را برعهده دارد، مطرح کرد: با توجه به اینکه هر ساله ما برداشت پسته را داریم و جزئی از فرهنگ رفسنجان محسوب می شود و در کنار آن معادن غنی مس را داریم یک روز را باتوجه به این موضوعات به عنوان یک رویداد ملی در هر حوزه نام گذاری و ثبت شود که در تقویم ماندگار ماند.

حجت در پایان با اشاره به رویداد کرمان آیدکس گفت: رویداد بزرگ کرمان آیدکس از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد سعی داریم دو پنل برای شهرستان رفسنجان فراهم کنیم تا در این رویداد حضور داشته باشیم و با توجه به پتانسیل های بالای رفسنجان بتوانیم جذب سرمایه گذار کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان