افتتاح اولین مؤسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی در رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 94584
افتتاح اولین مؤسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی در رفسنجان / عکس

اولین مؤسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی در رفسنجان تحت عنوان “نظم گستران صاعقه” با حضور رئیس پلیس پیشگیری استان کرمان افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح اولین مؤسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی در رفسنجان / عکس

به گزارش خانه خشتی، در این مراسم که با حضور رئیس پلیس پیشگیری استان کرمان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه رفسنجان، جانشین فرماندهی انتظامی و جمعی از مسئولان و بازنشستگان سپاه و نیروی انتظامی این شهرستان در محل دفتر این مؤسسه برگزار شد، “سید محمدعلی هاشمی” مدیرعامل این مؤسسه اظهار داشت: هدف از راه اندازی این مؤسسه حفاظت از بانک های غیرمادر، بیمارستان ها، پارک ها، ادارات دولتی فاقد طبقه بندی، ادارات غیردولتی و غیره است.

rafsanjan (1)

وی ادامه داد: این مؤسسه با وجود پتانسیل و تجربه بازنشستگان قوه قضائیه، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران راه اندازی و اداره می شود و می تواند زمینه اشتغال را برای جوانان مؤمن و متعهد ایجاد نماید.

در ادامه این مراسم، سرهنگ “احمد منصوری” رئیس پلیس پیشگیری استان کرمان ضمن تبریک به مناسبت میلاد باسعادت امیرالمؤمنین امام علی (ع) راه اندازی این شرکت ها را یک فرصت خوب دانست و گفت: این دهمین مؤسسه ی خدمات حفاظتی و مراقبتی است که در استان راه اندازی شده و این مؤسسات در جهت برقراری نظم و امنیت مردم و جامعه می توانند نقش مؤثری داشته باشند.

rafsanjan (2)

وی ادامه داد: همه دستگاه ها در پیشگیری از جرایم نقش دارند و به همین دلیل می بایست مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی با ایجاد تعامل، هماهنگی و همکاری همه سازمان ها و دستگاه های مرتبط نسبت به ارتقاء ضریب امنیتی اقدام مؤثری انجام دهند.

rafsanjan (3)

این مقام انتظامی با اشاره به ضرورت مشارکت و همکاری پلیس و این مؤسسات گفت: ارتباط و همکاری کلانتری ها و پاسگاه ها با این مؤسسات در نقاط مختلف شهر باعث می شود ریشه جرائم در سطح شهرستان خشکانده شود.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمان در پایان گفت: خدمت بی منت به مردمی که مهم ترین سرمایه و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند باید یک افتخار محسوب شود و همه می بایست در این زمینه تلاش جهادی نماییم.

rafsanjan (4)

برچسب ها:
افتتاح اولین مؤسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علیرضا

    سلام چگونه می توان در این شرکت استخدام شد با تشکر
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان