سردار نقدی:دشمن ایمان و حجاب دختران ایران اسلامی را نشانه رفته است.

  • شناسه خبر: 7902
سردار نقدی:دشمن ایمان و حجاب دختران ایران اسلامی را نشانه رفته است.

خانه خشتی: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان می‌خواهند دختران جوان ما تسلیم خواسته‌های شوم آنان باشند و ایمان و حجاب دختران ایران اسلامی را نشانه رفته است. خانه خشتی به نقل از خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت ولادت شهید ناهید فاتحی کرجو گفت: تقارن ولادت این شهید […]

خانه » آخرین اخبار » سردار نقدی:دشمن ایمان و حجاب دختران ایران اسلامی را نشانه رفته است.

خانه خشتی: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان می‌خواهند دختران جوان ما تسلیم خواسته‌های شوم آنان باشند و ایمان و حجاب دختران ایران اسلامی را نشانه رفته است.

خانه خشتی به نقل از خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت ولادت شهید ناهید فاتحی کرجو گفت: تقارن ولادت این شهید بزرگوار با ولادت قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل علیه السلام حکایت از روح وفاداری و کمال ادب و غیرت و شجاعت این دختر جوان دارد.

نقدی با اشاره به ویژگی‌های بارز این شهید تصریح کرد: امروز جا دارد نه تنها زنان بلکه همه مردان آزادی خواه در مکتب شهید کرجو زانوی تلمّذ زده و درس وفاداری، ایمان و توحید را فراگیرند.

وی به فرمایش امام خمینی علیه الرحمه که فرمودند “شهدا ره صد ساله را یک شبه طی نمودند” اشاره کرده و گفت: شهید ناهید فاتحی کرجو حجت خدا بر تمام زنان مسلمان است که عرفان حقیقی را طی کرده و با تمام وجود درک کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مدعیان عرفان باید در مکتب این شهید زانوی ادب زده و عرفان ناب را یاد بگیرند که او توانست در عمل خودش متجلی کند.

وی انس با قرآن و پایبندی سرسختانه به حجاب در اوج مفاسد دوران طاغوت را از شاخصه‌های مهم شهید فاتحی خوانده و عنوان کرد: ایمان و تقوا و پاکدامنی که او از دوران کودکی آموخت نشان عظمت این دختر جوان است که تاریخ صدر اسلام و شهادت سمیه، اول شهیده زن اسلام را تکرار کرد.

نقدی با اشاره به تقیه که در اسلام مجاز دانسته شده است، تصریح کرد: اوج ایمان عشق به اسلام و باور ولایت امام خمینی علیه الرحمه آن چنان در این دختر متبلور است که به امام امت توهین نکرده و شکنجه‌های بی امان و نهایتاً شهادت را بر توهین به ولی امرش ترجیح داد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در مقابل عظمت روح شهید ناهید فاتحی کرجو درمانده‌ام که چگونه پیشنهاد زن روستایی که نقشه فرار ناهید را کشیده بود به خاطر حفظ جان آن زن رد می‌کند و شکنجه‌های سخت ضدانقلاب را در زمستان بی‌سابقه سال ۶۰ در کردستان تحمل می‌کند.

وی شهدا را ستارگان راه دانسته و خاطرنشان کرد: شهید کرجو با معرفت، صبر و صلابت مثال زدنی اش خورشیدی فروزان است که راه تعالی را به همه آزادگان عالم نشان داده است.

نقدی به ضربات کوبنده دختران مسلمان به دشمن اشاره کرده و تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند “ناهید فاتحی”ها در میان ما نباشند و دختران جوان ما را تسلیم خواسته‌هایشان کنند لذا ایمان و حجاب دختران ایران اسلامی را نشانه رفته اند.

ایشان در بخش پایانی صحبت هایشان تبعیت از ولایت را تداوم راه شهیدان دانسته و گفت: امروز نیز دختران مسلمان با تبعیت از ولایت و حجاب و عفاف، راه این شهید بزرگوار را تداوم بخشیده و نقشه های شوم دشمنان را خنثی می نمایند.

یاد آور می شود شهید ناهید فاتحی کرجو که در تاریخ چهارم تیر ماه سال ۱۳۴۴ در سنندج متولد شد، دختر ۱۶ ساله ای است که به خاطر همکاری با سپاه و بسیج و معرفی ضدانقلاب، توسط فرقه منحله کومله اسیر شده و پس از تحمل یازده ماه شکنجه به خاطر عدم توهین به امام خمینی علیه الرحمه در ششم آذر ۱۳۶۱ به شهادت رسید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان