نذر نماینده ایران برای موفقیت در مسابقات بین‌المللی قرآن

  • شناسه خبر: 7770
نذر نماینده ایران برای موفقیت در مسابقات بین‌المللی قرآن

به گزارش ” خانه خشتی” به نقل از فارس: معتمدی گفت: نذر کرده بودم در صورت موفقیت روضه مفصلی برای حضرت زهرا (س) برپا کنم. این بود که با گفتن سه یا زهرا(س) به نیت سه سؤال به جایگاه رفتم. «حسین معتمدی» نفر اول رشته حفظ بیست‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ، توسل به […]

خانه » آخرین اخبار » نذر نماینده ایران برای موفقیت در مسابقات بین‌المللی قرآن

به گزارش ” خانه خشتی” به نقل از فارس: معتمدی گفت: نذر کرده بودم در صورت موفقیت روضه مفصلی برای حضرت زهرا (س) برپا کنم. این بود که با گفتن سه یا زهرا(س) به نیت سه سؤال به جایگاه رفتم.

«حسین معتمدی» نفر اول رشته حفظ بیست‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ، توسل به حضرت زهرا (س) در ایام مسابقات را سبب موفقیت خود عنوان کرد و گفت: نذر کرده بودم در صورت موفقیت روضه مفصلی برای حضرت زهرا (س) برپا کنم؛ همچنین از ایشان خواستم تا کمک کند نتیجه ۱۰ سال تلاش را بتوانم در چند دقیقه اجرا کنم و با گفتن سه یا زهرا(س) به نیت سه سؤال به جایگاه رفتم.

*همه غلط خواندند به جز من

وی سطح فنی رقبا را در مسابقه نهایی بالا عنوان کرد و گفت: در مسابقات حفظ اگر یک لغت جا بیفتد امتیاز زیادی کسر می‌شود، به عنوان مثال من در مسابقات کشوری در دوره مقدماتی یک غلط داشتم و ششم شدم و ۱۰ نفر به فینال راه یافتند که من در مرحله فینال بدون غلط خواندم و اول شدم؛ امروز نیز همه رقبا غلط داشتند و فقط من بدون غلط خواندم.

*حافظ قرآن پس از کسب مقام نخست فراموش می‌شود

معتمدی اعزام به مسابقات دیگر حفظ را سبب ایجاد انگیزه برای نگه داشتن محفوظات دانست و گفت: در محفل‌های قرآنی فقط از حافظان کم سن و سال دعوت می‌شود و تنها کار حافظان قرآن تدریس است و پس از کسب مقام نخست حافظ قرآن کم کم فراموش می‌شود امید است شورای عالی قران برنامه‌هایی برای اعزام من به مسابقات دیگر تدوین کند تا باعث ایجاد انگیزه و نگه داشتن محفوظات شود.

*درس حوزوی را به پایان می‌رسانم سپس به دانشگاه می‌روم

نفر اول رشته حفظ مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، در خصوص فعالیت‌های خود بعد از مسابقات گفت: در حال حاضر مشغول به تحصیل در سال هشتم دروس حوزوی هستم و قصد دارم تا پایه ۱۰ حوزه درس بخوانم، همچنین یادگیری زبان انگلیسی و عربی و ادامه تحصیل در دانشگاه از اولویت‌های بعدی من است.

برچسب ها:
نذر نماینده ایران برای موفقیت در مسابقات بین‌المللی قرآن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان