شعار مرکز نیکوکاری محله همبستگی، هم افزایی و هدفمندی است

  • شناسه خبر: 72639
شعار مرکز نیکوکاری محله همبستگی، هم افزایی و هدفمندی است

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری محله مسجد جامع رفسنجان گفت: مردم می توانند با کمک های نقدی و کالایی، حضور داوطلبانه و تخفیف نیکوکارانه با این مراکز همکاری کنند.

خانه » آخرین اخبار » شعار مرکز نیکوکاری محله همبستگی، هم افزایی و هدفمندی است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حسنی پور مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری محله مسجد جامع رفسنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران توسعه روح انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی را از رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب (حفظه الله تعالی) عنوان کرد و گفت: مرکز نیکوکاری محله به منظور کاهش نابرابری اجتماعی، رفع فقر و محرومیت، مردمی شدن حمایت های اجتماعی، شناسایی نیازمندان واقعی و ارائه خدمات هدفمند به آنان با رویکرد توانمند سازی و بهره گیری حداکثری از ظرفیت ها، امکانات و توانمندی های مردم، تشکل ها، گروه ها، مؤسسات با محوریت مسجد محله ایجاد شده است.

وی ایجاد شبکه ارتباطی در محله با محوریت مساجد را یکی از اهداف این مرکز بیان کرد و افزود: مرکز نیکوکاری محله واحدی مردمی است که با واگذاری امور خدمت رسانی محرومین به مردم، شناسایی، ارتباط و تعامل با خیرین و مؤسسات، شناسایی و جذب انفاقات و کمک های متنوع مردمی، ارتقاء فرهنگ انفاق، نیکوکاری و نوعدوستی و ایجاد همبستگی، تکافل  توازن اجتماعی به ارائه خدمات می پردازد.

مرکز نیکوکاری محله مسجد جامع رفسنجان۱_خانه خشتی (۶)

حسنی پور شعار مرکز نیکوکاری محله را همبستگی، هم افزایی و هدفمندی عنوان کرد و گفت: این مراکز به دنبال تقویت حس نوع دوستی در جامعه، به تقویت حقوق همسایگی، حل مشکلات محلات و توانمندسازی افراد نیازمند می پردازند.

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری محله مسجد جامع رفسنجان با تأکید بر اینکه این مرکز شبکه ای اجتماعی و فراجناحی بوده و همه مردم را در بر می گیرد، اظهار کرد: مردم می توانند با کمک های نقدی و کالایی، حضور داوطلبانه و تخفیف نیکوکارانه با این مراکز همکاری کنند.

حسنی پور با بیان اینکه همه اقشار می توانند در این مرکز عضو شوند، گفت: مرکز نیکوکاری محله مسجد جامع رفسنجان از زمان آغاز فعالیت پنج ماهه خود تاکنون نزدیک به ۳۰۰ عضو داشته که هر کس با توجه توانمندی های خود می تواند برای عضویت و ارائه خدمات اقدام نماید.

مرکز نیکوکاری محله مسجد جامع رفسنجان۱_خانه خشتی (۷)

وی به خدمات مراکز نیکوکاری اشاره نمود و افزود: طرح عقیقه (ذبح گوسفند برای فرزندان با رعایت روش های شرعی)، تهیه جهیزیه دختران و هدیه ازدواج پسران خانواده نیازمند، کمک به اشتغال افراد، ثبت نام از امدادیاران افتخاری محله از جمله این خدمات می باشد.

حسنی پور با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه روح انفاق و نیکوکاری در جامعه اظهار کرد: خیرین و افراد توانمند برای عضویت و یا مشارکت در مرکز می توانند با شماره ۳۴۲۶۵۴۴۸ و ۰۹۲۱۷۵۱۲۰۷۷ تماس بگیرند و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۰۲۵۰۶۱۴۲۶ بانک رسالت واریز نمایند.

مرکز نیکوکاری محله مسجد جامع رفسنجان۱_خانه خشتی (۸)

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان مرکز نیکوکاری محله مسجد جامع رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان