یادداشت از احد امینی

آمریکا هم بنده خداست….!!!

  • شناسه خبر: 69698
آمریکا هم بنده خداست….!!!

اگر گفته می شود آمریکا هم بنده خداست و بایستی با او تعامل کرد که در اینصورت من دیگر حرفی ندارم یا نه می گوییم اتفاقا آمریکا ام شیطان است و از بند دندان نه صرفا لقلقه ی دهان به این حرف معتقدیم…

خانه » آخرین اخبار » آمریکا هم بنده خداست….!!!

به گزارش “خانه خشتی“، برای تبدیل تقابل بین ایران و آمریکا ، آمریکا نه، بلکه ایران بایستی یک سری اصلاحات بنیادینی را به کار بندد، لازم به ذکر است که این اصلاحات همان مواردی هست که اگر آمریکایی ها می توانستند، در توافق با ایران لحاظ می کردند و بهمین دلیل به مرگ گرفته اند که به تب راضی شوند این اصلاحات که از رفتار و اظهارات سران سیاسی آمریکا نسبت به مردم ایران در طول این سی سال، برگرفته شده است به شرح زیر می باشد….
۱- دفاع از مسلمانان مظلوم فلسطین و جنوب لبنان از دستور کار ایران خارج می شود و در عوض روابطی دیپلماتیک بر اساس تعامل با اسرائیل در پی خواهد گرفت در این برهه از روابط ایران موظف است تبریکات را جایگزین تهدیدات خود کند، اگر اسرائیلی ها به زور و اجبار وارد حریم مردم فلسطین شده اند، اگر در آخرین جنگ غزه پانصد دانه ناقابل کودک بی گناه که هنوز حرف هم بلد نیستند بزنند و تنها جرمشان نفس کشیدن بر روی کره خاکی می باشد کشته شدند هیچ ربطی به مردم و دولت ایران ندارد … کشته شدند که کشته شدند…
۲- روز قدس، روز ۲۲ بهمن، روز ۱۳ آبان را که بعنوان روز فریاد بر زورگویان برگزار می کنید تعطیل کرده و در تقویم کشورتان یک روز را بعنوان روز تحسین ادب و هوش مردم و رئیس جمهور آمریکا خواهید گنجاند.
۳- اینکه امام شما گفته است آمریکا ام شیطان است و هیچ غلطی هم نمیتواند بکند را کمرنگ کنید و سرسری از کنار آن عبور نمایید و به جای آن دوست و شریک بودن آمریکا را در جامعه ایران همانند یک نقاشی پررنگ کنید.
۴- هرگاه آزادی با اسلام منافات داشت اسلام را راحت کنار بگذارید بعنوان مثال و تفهیم اگر هم جنس بازان – شیطان پرستان مجوز فعالیت خواستند با مقررات اسلامی جلویشان را نگیرید بلکه قوانینی جهت حمایت و پشت گرمی آنها هم اگر لازم شد تصویب کنید.
۵- موضوع کربلا را بعنوان یک الگوی ضد زورگویی از متن جامعه ایران پاک کنید کم بگویید حسین تحریم آب شد ولی تسلیم زورگویی نشد این همه نگویید حسین (ع) جوان بیست و چند ساله اش شهید شد برادر عزیزش پرپر شد گلوی نوزاد شش ماهه اش بریده شد ولی تسلیم قدرتمندان زورگو نشد بلکه داستان کربلا را صرفا یک موضوع پهلوانی و اساطیری بدانید نه موضوعی که می تواند در هر برهه ای بعنوان یک نسخه شفابخش تجویز شود و به جراید و روزنامه ها اجازه نقد داستان کربلا را بدهید تا با ایجاد شک و شبهه در دل مردم نسبت به موضوعاتی دینی همچون کربلا ، قبح و عظمت آنها خود به خود شکسته شود و از آنطرف نهایت استفاده از صلح امام حسن با زورگوبان را در جامعه ایران رواج بخشید.
۶- آماده کردن جامعه برای ظهور موعودی که ظالمان را ذلیل می کند و باعث عزیز شدن مستضعفین می گردد را جزو وظایف مسئولان قرار ندهید چرا که امید به چنین آینده ای ضد منافع و برنامه های دولت آمریکا خواهد بود.
۷- بخشی از اسلام که مردم را به قیام و استقامت در برابر سرکشان عالم دعوت می کند به کلی از کتب دینی که در ایران چاپ و توزیع می شود با حذف کرده یا راهی انحرافی بر آن باز نمایید.
۸- برای پیدا کردن راه و رسیدن به مقصد لازم نیست از اسم شهدا استفاده کنید و اسم میادین و خیابان های اصلی را به اسامی دوران آقای پهلوی بازگردانی کنید تا افرادی با روحیه ی شهدا که در مقابل قدرتمندان عالم قد علم می کنند در جامعه ایران تربیت نشود.
بعد از انجام همه ی موضوعات فوق در یک دوره ۱۰ – ۱۵ ساله، راستی آزمایی می شود که ایران به تعهدات خود پای بند بوده یا خیر؟ در صورت جواب منفی مذاکرات به پایان می رسد و در صورت جواب بله ، دور بعدی مذاکرات را در آب و هوایی خوش ادامه خواهیم داد.
آیا مردم ایران چنین توافقی را بر می تابد؟ پاسخ در دو حالت گنجانده شده است یا گفته می شود آمریکا هم بنده خداست و بایستی با او تعامل کرد که در اینصورت من دیگر حرفی ندارم یا نه می گوییم اتفاقا آمریکا ام شیطان است و از بند دندان نه صرفا لقلقه ی دهان به این حرف معتقدیم که در این صورت داریم که …
تفاوت بنیادین بین ایران و آمریکا نوع نگاه این دو نظام به دنیاست این موضوعات هسته ای ظاهر امر می باشد بسا که تحریم های علیه مردم ایران از دهه هفتاد شروع شد آن موقع که ایران اصلا هسته ای نداشت اصلا اسمش هم نبود، باور کنیم که به پیر به پیغمبر اگر ما فردو و نطنز را به زمین خاکی هم تبدیل کنیم باز همین آشو همین تحریم است…
اما در بحث راستی آزمایی آمریکایی ها پنجاه سال است که در حال راستی آزمایی مردم ژاپن هستند که بعد از این راستی آزمایی به ژاپنی ها اجازه ایجاد ارتشی مستقل را بدهند هنوز بعد از گذشت پنجاه سال ژاپنی ها باید در راستای ایجاد حسن اعتماد قدم بردارند و راستی آزمایی ژاپنی ها به پایان نرسیده است، یا در فلسطین مگر تشکیلات خود گردان (نه حماس و جهاد) شصت و سالو اندی با آمریکا و اسرائیل در حال مذاکره نیستند چه فایده ای عاید مردم مظلوم شد؟ چه نتیجه ای در این شصت سالو اندی بدست آمد؟
ما برای برداشته شدن تحریم ها دو راه پیش رو خواهیم داشت : یا برویم به پای جوانان و مهندسین آمریکایی بیفتیم التماسشان را کنیم که بیایند ما را نجات دهند و صنعت و اقتصاد ما را درست کنند یا اینکه خودمان مثل مرد بایستیم و ظرفیت داخل را بسازیم !!
یادداشت از احد امینی / فعال دانشجویی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان