مشاجرۀ همسر خواننده فراری با عمۀ سعد حریری!

  • شناسه خبر: 37777
مشاجرۀ همسر خواننده فراری با عمۀ سعد حریری!

همسر “فضل شاکر” خواننده فراری طرفدار گروه‌های تندرو سلفی در لبنان، جریان المستقبل را مسؤول فریب خوردن شوهرش دانست. به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، هنگام سفر “بهیه الحریری” نماینده مجلس لبنان و خواهر رفیق حریری به صیدا، میان او و همسر فضل شاکر، خواننده فراری لبنان درگیری لفظی شدیدی رخ داده است. […]

خانه » آخرین اخبار » مشاجرۀ همسر خواننده فراری با عمۀ سعد حریری!
همسر “فضل شاکر” خواننده فراری طرفدار گروه‌های تندرو سلفی در لبنان، جریان المستقبل را مسؤول فریب خوردن شوهرش دانست.

به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، هنگام سفر “بهیه الحریری” نماینده مجلس لبنان و خواهر رفیق حریری به صیدا، میان او و همسر فضل شاکر، خواننده فراری لبنان درگیری لفظی شدیدی رخ داده است.

به نوشته پایگاه خبری العهد چندی پیش، در منطقه مجدلیون میان بهیه الحریری (عمۀ سعد حریری رئیس جریان المستقبل) و همسر فضل شاکر درگیری لفظی به وجود آمده و همسر فضل شاکر با لحنی تند، حریری، سنیوره و جریان المستقبل را مسئول “وارد کردن شوهرش به بازی مذهبی و طائفه ای” دانسته که به برهم خوردن وحدت اسلامی و ملی در صیدا به نفع جریان ۱۴ مارس منجر شد، در حالی که به گفته همسر فضل شاکر، پس از آن جریان ۱۴ مارس پشت همسرش و خانواده او را خالی کردند و آن ها را تنها گذاشتند.

“بهیه الحریری” هم پس از شنیدن این اظهارات، سخنانش را ناتمام گذاشت و گفت: مصاحبه تمام شد!

خانوده شاکر که به “الشمندور” معروف است، از ده سال پیش در عین الحلوه از حمایت سیاسی و مالی خاندان حریری برخوردار بود و به نام شش سرباز معروف بودند، به ویژه “ابوالعبد” برادر فضل شاکر که گروهی مسلح ایجاد کرد که به نفع خاندان الحریری فعالیت می کرد.

برچسب ها:
مشاجرۀ همسر خواننده فراری با عمۀ سعد حریری!
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان