خطیب جمعه رفسنجان:
تیم اقتصادی دولت برای حفظ ارزش پول ملی چاره‌اندیشی کند

  • شناسه خبر: 212585
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>خطیب جمعه رفسنجان:</span><br/>تیم اقتصادی دولت برای حفظ ارزش پول ملی چاره‌اندیشی کند

امام جمعه رفسنجان گفت: تیم اقتصادی دولت به جای پرداختن به مسکن‌های بی‌حاصل مانند افزایش حقوق‌ها، باید متمرکز شوند تا ارزش پول ملی را حفظ کنند.

خانه » سیاسی » تیم اقتصادی دولت برای حفظ ارزش پول ملی چاره‌اندیشی کند

به گزارش خانه‌خشتی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان به انتخابات ۱۱ اسفند اشاره و اظهار کرد: باید از آفت این انتخاب و درگیر شدن به حاشیه‌های بی‌فایده و سخنان دشمن شادکن بپرهیزیم.
وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند سخنان اختلاف‌انگیز است، آنهایی که رأی دادند مراقبت کنند تا حرکت‌های دشمن‌پسند از ما صادر نشود.
عسکری بیان کرد: منتخبین محترم در مدت باقی مانده تا شروع بکار مجلس جدید سعی کنند با قوت‌ها و ضعف‌ها و نیازهای جامعه و مردم بیشتر آشنا شوند، ببینند مشکلات و راه‌حل برون رفت کجاست، در حوزه انتخابیه خود بیشتر بررسی کنند تا اینکه الویت‌های کار خود را تشخیص و قدمی در راستای امیدواری بیشتر مردم و خنثی کردن توطئه‌ها بردارند.
خطیب جمعه رفسنجان گفت: بزرگترین مشکلاتی که امروز ایران را فرا گرفته تورم و مشکلات اقتصادی است، همه نمایندگان و کارشناسان باید با دولت در دست در دست هم دهند و این مشکلات را حل کنند.
وی تصریح کرد: همه با مشکلات اقتصادی مردم دست به گریبان هستند، حل این مشکلات مختص گروه خاصی است، همه باید تلاش و چاره‌جویی اساسی کنند.
عسکری خاطر نشان کرد: علیرغم رشد اقتصادی و فعال شدن بنگاه‌های تولیدی و خدمات گسترده در حوزه‌های گوناگون، مسأله گرانی و تورم یک مشکل جدی و همگانی است، تیم اقتصادی دولت به جای پرداختن به مسکن‌های بی‌حاصل مانند افزایش حقوق‌ها، باید متمرکز شوند تا ارزش پول ملی را حفظ کنند.
وی افزود: باید خدمات در سفره‌ی مردم دیده شوند و قدرت خرید مردم را بالا ببرند، با حفظ ارزش پول ملی این مهم اتفاق خواهد افتد.
امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل فرهنگی اشاره کرد و گفت: قانون‌گریزی در جامعه یک آفت است و از قانون بد، بدتر است، حرمت ماه رمضان باید حفظ شود، اگر هرکسی به هر دلیلی نباید روزه بگیرد در ملاعام روزه خود را افطار نکند.
وی ادامه داد: همه به فرمان الهی امر به معروف و نهی از منکر معتقد باشیم و تذکر دهیم، قانون‌گریزی در مسائل فرهنگی به نفع هیچ کس نیست.

عسکری تصریح کرد: دشمن بر مساله عفاف و حجاب متمرکز شده و بر این کانون فروپاشی خانواده دست گذاشته، باید خودمان از خانواده و جامعه خود محافظت کنیم.
وی بیان کرد: در عروسی‌ها از انجام کارهای خلاف شرع پرهیز کنیم و در مراسم اموات از هزینه‌های غیرضرور اجتنباب کنیم، اینها منکر و غیر قابل پذیرش است، حک شدن تصاویر بانوان بر روی سنگ قبر پسندیده نیست.
وی در بخش پایانی سخنان به مسائل مردم مظلوم غزه پرداخت و گفت: الان جنگ غذا در غزه براه افتاده است، وعده الهی پیروزی حق است، آمریکا و اسرائیل در این جنگ هم پیروز نخواهند شد.

عسکری گفت: آمریکا به جای ژست بشردوستانه دستور دهند به اسرائیل تا گذرگاه رفح باز شود تا کامیون های غذایی فاسد نشود، در اینصورت مسلمان دنیا مردم غره را از این فلاکت نجات خواهند داد.

انهای پیام/

برچسب ها:
اقتصاد تورم مجلس دوازدهم نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان