انتخابات مجلس تجلی مردم سالاری دینی بعد از انقلاب اسلامی است

  • شناسه خبر: 211334
انتخابات مجلس تجلی مردم سالاری دینی بعد از انقلاب اسلامی است

در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های گام دوم انقلاب اسلامی؛ مدیر کانون بینش اهل‌بیت(ع) گفت: انتخابات مجلس تجلی مردم سالاری دینی است و تمام ارکان نظام در معرض رأی مردم قرار گرفته است.

خانه » اجتماعی » انتخابات مجلس تجلی مردم سالاری دینی بعد از انقلاب اسلامی است

به گزارش خانه خشتی؛ روح‌الله بهرامشاهی مدیر کانون بینش اهل‌بیت(ع) گفت: برخی‌ها دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده میگیرند و در حق این انقلاب و نظام ظلم می‌کنند. 

بهرامشاهی ادامه داد: مردم شاهد هستند در نظام های انتخابی دنیا همه‌ی مردم نمی‌توانند رأی دهند و خواص رای می‌دهند اما در جمهوری اسلامی همه‌ی مردم آزادند که هرکس را می‌خواهند انتخاب کنند.

مدیر کانون بینش اهل‌بیت تصریح کرد: در تبلیغات کلندیداها شاهد هستیم عملکرد نطام را زیر سوال می‌برند و در رسانه‌ها رویکرد انقلاب را تضعیف میکنند که این امر نباید انجام شود.

بهرامشاهی تاکید کرد: وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی مردم است که در انتخابات شرکت کنند و مسیر تغییر خود را رقم بزنند این انقلاب، انقلاب مستضعفین و مظلومین بوده و برای مسئولین نیست و بایستی نسبت به کاستی‌ها مطالبه‌گر باشیم.

وی اظهار کرد: پایگاه انقلاب و نظام مسجد است ما نیز از طریق همین پایگاه‌ها به تبیین انقلاب میپردازیم.

مدیر کانون بینش اهل‌بیت(ع) گفت: کاندیداها برنامه‌های خودرا بیان کنند، همه‌ی افراد اطرافیان خودرا برای شرکت در انتخابات دعوت کنند، حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است و یکی از کارهایی که باعث حفظ نظام می‌شود انتخابات است و در مرحله بعد انتخاب فرد اصلح است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان