نماینده اصلح در میان مردم حاضر و به نیاز مردم آگاه است

  • شناسه خبر: 211308
نماینده اصلح در میان مردم حاضر و به نیاز مردم آگاه است

امام جمعه رفسنجان گفت: نماینده اصلح در میان مردم حاضر و به نیاز مردم آگاه است.

خانه » اجتماعی » نماینده اصلح در میان مردم حاضر و به نیاز مردم آگاه است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با گرامیداشت سالروز تولد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان اظهار کرد: جوانان ما در جامعه مظلوم هستند، فرماندهان جنگ ما جوانان بودند اما متاسفانه امروز در مجامع به عنوان بعضاً یک خطر از جوان یاد می‌شود.

وی افزود: رهبر جوان‌گرای انقلاب اسلامی از جوانان حمایت می‌کنند، نیروهای نظامی و انتظامی همین جوانان هستند، جوانان ما هدف دشمن هستند یعنی آنها می‌دانند جوانان چقدر کارایی دارند.

عسکری با بزرگ‌داشت سالروز ولادت امام زمان(عج)، روز جهانی مستضعفان و سربازان گمنام امام زمان بیان کرد: اقدامات سربازان گمنام امام زمان حتی در قاره‌ها و کشورهای دیگر دیده میشود، این زحمات باید تمجید شود.

وی تصریح کرد: همه مذاهب، ملل و اقوام و ادیان معتقد هستند که در مقطع پایانی عمر جهان مردی ظهور می‌کند که قسط و عدل را می‌گستراند.

عسکری گفت: اعتقاد به مهدی موعود از ضروریات دین است، بیش از پنجاه روایت از منابع اهل سنت دلالت بر این امر دارد، اعتقاد به منجی حتی در میان دانشمندان دنیا وجود دارد.

خطیب جمعه رفسنجان اظهار کرد: در آستانه برگزاری مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری هستیم، مجلس جایگاه رفیعی دارد، برگزاری چهل انتخابات در طول ۴۵ سال از افتخارات جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام عسکری یادآور شد: برخی بدبینی ایجاد می‌کنند، در نمایشگاه برای ایران گذری بر پیشرفت‌های جمهوری اسلامی دارد و مرور این‌ها برای همگان مهم است.

وی تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان که ایران را تحریم کردند و به لطف امامین انقلاب و با حضور مردم همه این توطئه‌ها خنثی شد.

عسکری گفت: مردم با حضور خود مشت محکمی خواهند زد به دهان آنهایی که می‌گویند در انتخابات شرکت نکنید.

وی به بیان معیارهای انتخاب اصلح پرداخت و گفت: مجلس اشخاص سیاسی، اقتصاددان و مطلع بر اوضاع جهان لازم دارد هم برخوردار از مسائل دینی باشد.

خطیب جمعه رفسنجان، قوی و کارآمد برای مدیریت اجرایی، خستگی ناپذیر و دارای همت جهادی، حاضر در بین مردم و آگاه به نیاز مردم، بصیرت و تدبیر، اهل اجرای عدالت، حرکت در جهت آرمان‌ها و پیشرفت کشور و پرهیز از منفعت‌های شخصی و حزبی را از جمله ویژگیهای یک داوطلب اصلح از زبان رهبر معظم انقلاب بیان کرد.

وی در پایان بیان کرد: بنده بیان نظر خودم درباره نامزدها را بی احترامی به مردم می‌دانم، ما نوکر رأی مردم هستیم تا با هم خدمتی برای مردم و نظام برداریم.
انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان