اعطای نشان دانش نماد به شرکت های دانش بنیان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

  • شناسه خبر: 210457
اعطای نشان دانش نماد به شرکت های دانش بنیان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

نشان دانش نماد یا گواهینامه های انطباق coc یا cop به شرکت های دانش بنیان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان داده می شود.

خانه » آخرین اخبار » اعطای نشان دانش نماد به شرکت های دانش بنیان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ ستاره حکاک زاده کارشناس مسئول استاندارد صنایع سلولزی غذایی و میکروبیولوژی استان کرمان در جلسه ای که با حضور جمعی از مدیران شرکت های دانش بنیان مرکز رشد دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان ١٩ دی ماه در محل موزه ریاست جمهوری برگزار شد اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد یک تفاهم نامه ای با معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری منعقد کرده است که طبق این تفاهمنامه به شرکت های دانش بنیان کمک می کند که بتوانند محصولاتشان را در بازار تجاری سازی کنند.

وی افزود: علامت استاندارد یا گواهینامه هایی به شرکت های دانش بنیان داده می شود که بتوانند با استفاده از آن به نشان شان اعتبار دهند زیرا سازمان ملی استاندارد تنها مرجع رسمی صدور پروانه استاندارد است.

وی ادامه داد: بنابراین اگر جایی علامت استاندارد یا گواهینامه های سازمان ملی استاندارد باشد مصرف کننده دید بهتری به خرید محصول دارد.

حکاک زاده بیان داشت: در این جلسه مراحل دریافت نشان دانش نماد یا گواهینامه های انطباق coc یا cop برای شرکت هایی که از معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری برای فرآورده شان نشان دانش بنیانی گرفته اند توضیح داده شد تا بتوانند با ثبت نام آن نشان را از اداره استاندارد بگیرند.

انتهای خبر/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان