بی‌سامانی بازار مصالح ساختمانی در رفسنجان/ پای دلالان نام آشنا در میان است

  • شناسه خبر: 209101
بی‌سامانی بازار مصالح ساختمانی در رفسنجان/ پای دلالان نام آشنا در میان است

در میان گلایه‌های مردمی از این اوضاع آشفته بازار مصالح زمزمه‌هایی از دخالت‌ها و لابی‌هایی توسط عده ای دلال نام آشنا به گوش می‌رسد.

خانه » اقتصادی » بی‌سامانی بازار مصالح ساختمانی در رفسنجان/ پای دلالان نام آشنا در میان است

به گزارش خانه‌خشتی، به دنبال اعلام نارضایتی شهروندان رفسنجانی از بی‌سامانی در بازار مصالح ساختمانی و تفاوت قیمت فاحش با شهر و استان‌های همجوار صبح امروز در گفتگو با علی آرمان معاون عمرانی فرمانداری رفسنجان جویا علت و پاسخگویی در این زمینه شدیم.

آرمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به آنکه برای مصالحی همچون شن و ماسه یا بتن آماده قیمت مصوبی نداریم و قیمت را عرضه و تقاضا تعیین می‌کند، لذا افزایش قیمت‌هایی روی می‌دهد که ما نیز به آن‌ها اعتراض داریم.

وی افزود: در این راستا برنامه‌ریزی شده تا مراکز عرضه این مصالح در شهر افزایش یابد و همین امر موجب شکسته شدن قیمت‌ها شود.

آرمان بیان کرد: قیمت کنونی را نمی‌پذیریم، نارضایتی مردم از افزایش قیمت‌ها و اختلاف قیمت با شهرستان‌ها و استان‌های همجوار باعث شده که در این زمینه پیگیری بیشتری داشته باشیم.

معاون فرماندار رفسنجان گفت: شرکت‌های تعاونی در تولید و عرضه مصالح تقویت می‌شوند تا شاهد شکسته شدن قیمت‌ها باشیم.

وی در خصوص ساماندهی معادن شن و ماسه نیز بیان کرد: بسیاری از این معادن مجوز ندارند و به دلیل مشکل زیست محیطی برخورد قانونی با آنها صورت می‌گیرد.

آرمان گفت: به دنبال واگذاری جدید معادن هستیم تا قیمت عادلانه به دست مردم برسد، با توزیع بیشتر قیمت کاهش می‌یابد و در این راستا از شرکت‌های خصوصی و زیر مجموعه شهرداری برای این کاهش قیمت استفاده خواهیم کرد.

خانه‌خشتی: در میان گلایه‌های مردمی از این اوضاع آشفته بازار مصالح زمزمه‌هایی از دخالت‌ها و لابی‌هایی توسط عده ای دلال نام آشنا به گوش می‌رسد که برای منافع شخصی و سود بیشتر خود منافع عموم را ضایع می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان مصالح ساختمانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان