تاکید امام جمعه موقت رفسنجان بر ضرورت ایجاد فضای رقابتی و سالم برای انتخابات

  • شناسه خبر: 209029
تاکید امام جمعه موقت رفسنجان بر ضرورت ایجاد فضای رقابتی و سالم برای انتخابات

امام جمعه موقت رفسنجان بر برگزاری انتخابات پر شور و برنامه ریزی در راستای مشارکت، رقابت سالم، امنیت و سلامت انتخاباتی تاکید کرد.

خانه » آخرین اخبار » تاکید امام جمعه موقت رفسنجان بر ضرورت ایجاد فضای رقابتی و سالم برای انتخابات

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی اظهار کرد: تشکیل بسیج به فرمان امام راحل در پنجم آذرماه سال ۵۸ در مقابله با تهاجمات دشمن رقم خورد.

امام جمعه موقت رفسنجان تصریح کرد: تفکر بسیجی  باید به روز باشد و کشور در مقابل هجوم فرهنگی و سیاسی دشمن، نیاز به تفکر بسیجی دارد.

وی افزود: بسیج و تفکر بسیجی تنها مختص ایران نیست و فرا منطقه ای است و مقابله فلسطین با اسرائیل نشات گرفته از تفکر بسیجی است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: تفکر بسیجی اگر بر کشوری حاکم باشد آن کشور پیروز است و این تفکر بسیجی در کشورهای اسلامی نتایج تفکر شهید سلیمانی است که آن را در کشورهای اسلامی ترویج داد.

وی با اشاره به اثرات به جای مانده از طوفان الاقصی، گفت: اولین اثر طوفان الاقصی این بود که نقشه و جدول دشمنان را بر هم زد و دود این طوفان تنها به چشم اسرائیل نرفت بلکه ابهت پوشالی آمریکا را از بین برد و روحیه تنفر از رژیم کودک کش ها را نشان داد.

حسینی اتحاد ملت های مسلمان را از اثرات طوفان الاقصی عنوان کرد و افزود: هدف آمریکا از تشکیل اسرائیل تفرقه بین کشورهای اسلامی بود و طوفان الاقصی این را ثابت کرد که امت های اسلامی باید حامی هم باشند.

امام جمعه موقت رفسنجان خاطرنشان کرد: مقاومت در مقابل دشمن یکی از دیگر اثرات طوفان الاقصی بود.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی گفت: باید زمینه انتخابات پرشور آماده شود و به گونه ای برنامه ریزی شود که چهار مسئله رهبری که همان مشارکت، رقابت سالم، امنیت و سلامت انتخابات تامین شود.

حسینی تاکید کرد: تقوی انتخاباتی باید رعایت شود در تبلیغات انتخاباتی از سیاه نمایی جلوگیری شود.

وی یادآور شد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید دو قطبی های کاذب پرهیز شود کسانی که مبانی اسلام و ولایت فقیه را قبول داشته باشند آنها برادر شما هستند حتی اگر سلیقه متفاوت داشته باشند.

حسینی با اشاره به دستاوردها و فعالیت های موفق کشور در شرایط تحریم، بیان کرد: به آینده امیدوار باشیم و تحت هیچ شرایطی تحت تاثیر دروغ پردازی های شرقی و غربی نباشیم.

امام جمعه موقت با اشاره به گرامیداشت دهم آذرماه سالروز شهادت آیت الله سیدحسن مدرس، گفت: نماینده مجلس باید مانند شهید مدرس باشد به خاطر نقش خاص این مجاهد در صیانت از مجلس شورای ملی و مجلس شورای اسلامی امروز این روز را روز مجلس نامگذاری کردند لذا باید این شهید را سرلوحه خود قرار دهیم.

وی به ایام فاطمیه و شهادت بانوی بزرگوار اشاره کرد و گفت: مصداق بازر لیله القدر حضرت زهرا (س) است، در هر کجا محفلی برای این ایام برگزار می شود عاشقانه شرکت و شرح زندگی بی بی و درس هایی از این حضرت را برای مردم بازگو کنید.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
امام جمعه موقت خطبه های نمماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان