فریاد دادخواهی مردم مظلوم غزه، فریاد حق است/ دانش‌آموزان میدان‌دار راهپیمایی فردا

  • شناسه خبر: 208085
فریاد دادخواهی مردم مظلوم غزه، فریاد حق است/ دانش‌آموزان میدان‌دار راهپیمایی فردا

خطیب جمعه رفسنجان گفت: به فرموده رهبر انقلاب، این میدان حق و باطل است، فریاد دادخواهی مردم مظلوم غزه، فریاد حق است.

خانه » سیاسی » فریاد دادخواهی مردم مظلوم غزه، فریاد حق است/ دانش‌آموزان میدان‌دار راهپیمایی فردا

به گزارش خانه‌خشتی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و مروری بر وقایع این روز تاریخی اظهار داشت: در هر سه واقعه در این روز پای آمریکای جنایتکار به عنوان یک خائن و دشمن و از طرفی پای جوانان به عنوان خادم در میان است.
وی افزود: خط مقدم مبارزه ملی با استکبار جهانی جوانان انقلابی، خلاق، مبتکر، خوش‌فکر و اندیشمند هستند، میدان کار را از دشمن گرفتند و خود در جامعه نقش ایفا کردند.
عسکری گفت: در دوران دافع مقدس جوانان بودند که جنگ را با سامان رساندند، در دور زدن تحریم اقتصادی جوانان دانشمند ما بودند و همین جوانان در پزشکی و نظامی این کشور را به خودکفایی رساندند.
خطیب جمعه رفسنجان گفت: تهاجم اصلی دشمن متوجه نسل جوان ماست چون از دست جوانان ما در جبهه‌های مختلف سیلی‌های زیادی خوردند.
وی خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان با محوریت دانش‌آموزان و جوانان و با حضور مردم باشکوه برگزار خواهد شد.
عسکری بیان کرد: رژیم صهیونیست بعد از طوفان‌الاقصی در میدان نبرد شکست خوردند به آدم‌کشی و نسل‌کشی روی آوردند، غذا و کمک را از مردم محروم کردند.
وی تصریح کرد: امروز به فرموده رهبر انقلاب، این میدان حق و باطل است، فریاد دادخواهی مردم مظلوم غزه فریاد حق است.

خطیب جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: در جریان اخیر چهره مدعیان حقوق بشر آشکار شد، به اندازه دو بمب هسته‌ای بر سر مردم غزه بمب ریختند، اینها را تاریخ ثبت می‌کند و این مدعیان را محاکمه خواهد کرد.
وی افزود: قطع روابط دیپلماتیک با اسرائیل توسط برخی کشورها همچون چین را دیدیم، دیروز بایدن رسما اعلام کرد که من فکر می‌کنم ما به آتش‌بس در غزه نیاز داریم، در حالیکه که قبلتر گفته بودند آتش‌بس یعنی پذیرش شکست، خودشان پذیرفتند که دارند شکست میخورند.
عسکری بیان کرد: اقدامات مسئول دیپلماسی و وزیر امور خارجه کشور جای قدرانی دارد که در این مدت به جد در دنیا دنبال کار بود و موفقیت هایی حاصل شد و از سوی دیگر برخی دنبال این هستند که چرا ایران اقدامی نمی کند اینها دنبال این هستند از ایران اعتراف بگیرند، مسئولان کشور هوشمند هستند.
وی در بخش پایانی خطبه‌ها به موضوع انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: انتخابان یک فرصت است و عامل وحدت هم باید باشد، باید به گونه‌ای عمل کنیم تا مردم سالاری دینی و حضور حماسی رقم بخورد نه اینکه با تحقیر و توهین، رقبا را از صحنه خارج کنیم.
خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: همه باید تقوی سیاسی در مساله انتخابان را رعایت کنیم، برای اینکه کسی رای بیاورد و یا رای نیاورد خود را جهنمی نکنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حق راهپیمایی 13 آبان در رفسنجان غزه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان