تا تحقق فرمانِ الهی خمینی عظیم، راهی نمانده

  • شناسه خبر: 207567
تا تحقق فرمانِ الهی خمینی عظیم، راهی نمانده

«طوفان‌ٱلأقصیٰ» به کشورهایی که به‌دنبال عادی‌سازیِ روابط با رژیم منحوس صهیونیستی هستند، ثابت کرد که این رژیم حتی قادر به دفاع از مردم و نظامِ خودساخته‌ی خود نیست.

خانه » یادداشت » تا تحقق فرمانِ الهی خمینی عظیم، راهی نمانده

آن روز که خمینی عظیم با کلام پیامبر‌گونه فرمود: «اسرائیل باید از صحنه‌ی روزگار محو شود.»(صحیفه امام، ج ۱۶، ص۴۹۰) به یقین به علم الهی می‌دانست که اتحاد و یکپارچگی امت اسلام در سراسر دنیا، تنها راه مقابله با غده‌ی سرطانی اسرائیل است؛ زیرا آرزوی این رژیم منحوس، رسیدن از نیل تا فرات و ضربه به اساس اسلام بوده و است.
بنابراین تنها تکیه‌گاه اصلی مقاومت، باید ایمان و اتحاد اسلامی بین ملتها باشد تا اسرائیل غاصب، آرزویش را به‌گور‌ببرد. از همین رو امام خمینی ‌(رحمه‌الله‌علیه)، بازگشت به اسلام ناب محمدی و متحد شدن را تنها شرط نجات فلسطین و جلوگیری از امیال توسعه‌طلبانه‌ی صهیونیزم معرفی و به آن توصیه فرمود.

امروز هم که دشمنی با اسلام از همیشه‌ی تاریخ آشکارتر است و دشمنان اسلام به‌طور مستقیم، با اهانت به کتاب آسمانی، نمونه‌ای جاهلانه از دشمنی با اسلام را به نمایش می‌گذارند، هدفشان تنها اهانت به قرآن نبوده و نیست. هدف آنها و در رأس‌شان هدف رژیم صهیونیستی؛ سیطره بر فرهنگ، تمدن و تاریخ امت اسلام است و با غصب سرزمین فلسطین و اعمال جنایتکارانه، به دنبال توسعه‌ی اهداف شوم خویش هستند. اما فلسطین زنده است، چون دل‌های مردم غیور و همیشه در صحنه‌ی آن، با وجود تمام فشارها و هجمه‌های داخلی و خارجی رژیم غاصب، سرشار از غیرت و حمیت اسلامی است و حیات آن وابسته به استمرارِ مقاومت است و «پایبندی به اندیشه‌ی ایستادگی در برابر دشمن و مقاومت در همه‌ی ابعاد آن، ضامن استمرار کمک به فلسطین است.»( بیانات رهبر انقلاب، ۲۳فروردین ۱۴۰۱)

در سالهای اخیر و با شروع جریانات فروپاشی از درون اسرائیل در سرزمینهای اشغالی، همه‌ی دنیا با چشم خود دید که عامل اصلی وضع فلاکت‌بار رژیم غاصب اسرائیل به برکت مقاومت درونی مردم فلسطین و خطرپذیری و جان‌برکفی جوانان فلسطین است؛ چراکه امروز فلسطین زنده‌تر و پویاتر از همیشه است و به حول و قوه الهی، قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی نیز رو به پایان است. بنابراین به فرمان ولی امر مسلمین جهان، امروز کمک به نیروهای فلسطین به‌عنوان راهبرد ضروری جهان اسلام به شمار می‌رود و همه‌ی این پیروزی‌ها در نتیجه‌ی اتحاد کشورهای اسلامی و بیداری در منطقه و جهان اسلام است و به برکت خون شهدای مقاومت و سرداران رشید اسلام، همچون سردار شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به‌ثمرخواهدنشست.

این بار در حملات غافل‌گیرکننده‌ی جبهه‌ی حماس به اسرائیل تحت عنوان عملیات «طوفان‌ٱلأقصیٰ»، اقدامی استراتژیک و مهم از سوی جریان‌های مقاومت در پاسخ به تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی انجام گرفته که نشان می‌دهد جریان این مقاومت، طی سال‌های اخیر پیشروی قابل‌توجهی داشته و در پی این تحولات، قطعاً آینده‌ی منطقه تغییر خواهد کرد.
در این عملیات کوبنده، شاخه‌ی نظامی حماس در شروع حملات خود، با انجام عملیات بی‌سابقه‌ی ترکیبی؛ شامل موشک‌باران اراضی اشغالی و عملیات نظامی بی‌سابقه، به همراه هلی‌برن با پاراگلایدر که در نوع خود بی‌نظیر بود، رعب‌آورترین عملیات علیه اشغالگران در اراضی ۱۹۴۸ را انجام داد و جهان را در حیرت فرو برد. این نبرد آغازی برای بازپس‌گیریِ خاک فلسطین اشغالی بود و تا آزادسازی قدس شریف ادامه خواهد داشت.
امروز عملیات «طوفان‌ٱلأقصیٰ» به کشورهایی که به‌دنبال عادی‌سازیِ روابط با رژیم منحوس صهیونیستی هستند، ثابت کرد که این رژیم حتی قادر به دفاع از مردم و نظامِ خودساخته‌ی خود نیست و به تعبیر رهبر انقلاب «این قمارِ عادی‌سازیِ روابط، باعثِ باخت و ضرر هر دولتی است که روی این غده‌ی سرطانی حساب باز کند، چراکه رژیم غاصب رفتنی است و حتماً این سرطان، به فضل الهی به دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه، ریشه‌کن خواهد شد.» (بیانات رهبر انقلاب، ۱۱ مهر ۱۴۰۲).
آری! تا تحقق فرمانِ الهی خمینی عظیم، راهی نمانده و پیروزی از آنِ امت اسلام است.

یادداشت از: محمد کرمی ­نیا

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان