رنگِ کارِ جهادی بر دیوار مدارس شهر رفسنجان

  • شناسه خبر: 206564
رنگِ کارِ جهادی بر دیوار مدارس شهر رفسنجان

گروه رزمی “دختران آفتاب” این روزهای خود را با کار جهادی در مدرسه “فاطمه معاون” سپری می‌کنند.

خانه » گزارش » رنگِ کارِ جهادی بر دیوار مدارس شهر رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ دبستان قرآنیفاطمه معاوناین روزها شاهد دختران رزمی کاری‌است که به صورت جهادی به رنگ زدن دیوارها و نیمکت‌ها مشغولند.

زینب که چهارده سال دارد از انگیزه کار کردنش چنین می‌گوید: من و دوستانم با کار جهادی مدرسه را برای آغاز سال تحصیلی جدیدرنگ‌آمیزی می‌کنیم تا دانش‌آموزان مدرسه ای تمیز و خوشکل داشته باشند.

او میگوید که وقتی به این فکر میکنم دانش‌آموزان اول مهر مدرسه ای با دیوارهای سفید و درست‌و‌حسابی ببینند، به آدم انگیزه می‌دهد و ذوق آنها انگیزه‌ای برای ادامه‌ی کار ما است.

معاون این مدرسه نیز می‌گوید: این گروه پر انرژی است و حس و حال خیلی خوبی به مدرسه داده است. من تازه در این مدرسه مشغول به کار شده‌ام. اینجا خیلی بی روح بود اما این گروه، با انگیزه کار می‌کند و فضای فیزیکی این‌جا خیلی متفاوت شده است.

در میان افراد این گروه دو کودک دهه نودی توجه هارا به خود جلب می‌کنند. فاطمه و ساغر که ۱۰ سال سن دارند می‌گویند که این کارجهادی را به عشق امام حسین(ع) انجام می‌دهند.

محمدعلی شفیعی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان که این روزها حامی این گروه است؛ می‌گوید: گروه ورزشیدختران آفتابدر طول سال کارهایی ازجمله دیدار با خانوادههای شهدا، کمک‌های مؤمنانه، کلاس های آموزشی وانجام می‌دهند و علاقه‌ی بچه های این باشگاه به کار جهادی توصیف نشدنی است.

 

شفیعی ادامه داد: طبق ارتباطی که با اداره آموزش و پرورش گرفته شد، مقرر شد که هزینه رنگ با مدرسه و نیروی کار و ابزار آلات برعهده مجموعه‌ی ما باشد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه برنامه «عهدخدمت» که مربوط به بسیج دانشجویی است را هفته گذشته درشهرستان فهرج آغاز کردیم؛ گفت: در دومین مرحله، این هفته مشغول رنگ زدن دیوارها و نیمکت های این مدرسه هستیم و در سومین مرحله در منطقه کشکوئیه این اردوی جهادی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان