آقازاده‌ی نماینده مجلس این روزها در رفسنجان چه می‌کند؟ + عکس

  • شناسه خبر: 205887
آقازاده‌ی نماینده مجلس این روزها در رفسنجان چه می‌کند؟ + عکس

فرزند نماینده رفسنجان با وجود تدریس در قم، اما این ایام را در رفسنجان متفاوت سپری می‌کند.

خانه » اجتماعی » آقازاده‌ی نماینده مجلس این روزها در رفسنجان چه می‌کند؟ + عکس

به گزارش خانه‌خشتی، طلبه سطح چهار (آخرین مقطع تحصیلی حوزوی) در یکی از مدارس نمونه حوزوی تدریس علوم پایه حضوری در شهر قم را دارد.

طلبه‌ای با حجب و حیا و سخنور تا اینجای کار مانند خیلی از طلاب است اما با اینکه خطیبی سخنور است بی‌تکلف به رفسنجان می‌آید، به روستای محی‌آباد با جمعیتی نزدیک به ۳۰۰ نفر اما مردمی عاشق حسین(ع) می‌رود.

برای او کیفیت مهمتر از کمیت است و اعتقاد دارد از این جمعیت‌های کم هم می‌توان به حسین و خاندانش نزدیک شد.

 

 

او محمد جلالی فرزند حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی است که دهه اول محرم با عنوان امام جماعت نماز مغرب و عشا را اقامه و سپس برای ایراد سخنرانی و مرثیه سرایی اباعبدالله الحسین(ع) منبر می رود.

نکته قابل توجه حضور وی در این روستا روحیه بااخلاص و به قول رفسنجانی‌ها خاکی بودن اوست که برای منبر رفتن یکی از کوچکترین مساجد را در شهرستان انتخاب کرده است.

روستای محی‌آباد در ۲۵ کیلومتری شهر رفسنجان واقع شده و یکی از روستاهای محروم شهرستان رفسنجان است که به دلیل جمعیت پایین و مسافت از شهر، آنطور که باید مورد توجه مسئولان قرار نگرفته است.

 

انتهای خبر/

برچسب ها:
آقازاده روستای محی‌آباد رفسنجان منبر نماینده رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد علی حسینی مقدم

    البته که روستای محی آباد فاصله ای کمتر از ۳ کیلومتر تا رفسنجان دارد و احتمالا فاصله ۲/۵ کیلومتری رفسنجان مد نظر بوده است

    حمید

    اینکه واقعا خوبه و کاش همه ی آقازاده ها اینطوری بودند . اما تیتر خبر حس بدی به مخاطب میده و شما ذهنتان منحرف میشه در صورتی که این کار واقعا پسندیده و باعث دلگرمی مردم نسبت به نظام و انقلاب میشه و این حس به وجود میاد که همه ی آقازاده ها هم فاسد نیستند و برخی هم مثل آقای جلالی فارغ از ریاکاری در خدمت مردم و اسلام هستند.

    علی

    تیتر خبرتون تخریب کننده و فریب دهنده است ولی شرح خبر برعکس. دلیلش هم وقتی کلمه آقازاده اونهم سوالی می‌آورید مردم حس بدی پیدا می‌کنند. به نظر من یا فصدتون تخریب بوده یا نگارنده از اطلاعات کافی برخوردار نبوده

    خبرنگار خانه خشتی.

    یا شما از اطلاعات کافی رسانه‌ای برخوردار نیستید؟!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان