فرماندار رفسنجان:

اشتغال الویت اصلی در رفسنجان/ با دو هزار هکتار گلخانه به اندازه ۸۰ هزار باغ پسته ارزآوری ایجاد می شود

  • شناسه خبر: 200873
اشتغال الویت اصلی در رفسنجان/ با دو هزار هکتار گلخانه به اندازه ۸۰ هزار باغ پسته ارزآوری ایجاد می شود

فرماندار رفسنجان گفت: اشتغال الویت اول شهرستان است، با کمک مس زیر ساخت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه فراهم شده است ‌و با سرمایه گذاری مناسب می تواند در کاهش بیکاری شهرستان موثر باشد.

خانه » اجتماعی » اشتغال الویت اصلی در رفسنجان/ با دو هزار هکتار گلخانه به اندازه ۸۰ هزار باغ پسته ارزآوری ایجاد می شود

به گزارش خانه خشتی، حسین رضایی فرماندار رفسنجان در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: ۲۰۰ منزل در سیل مردادماه صددر صد تخریب و ۲۰۰ منزل نیاز به تعمیر و بازسازی دارند، اولین واریزی مجتمع مس برای کمک به سیل زدگان در هفته جاری انجام می شود.

وی افزود: بارندگی ها دوباره تکرار می شوند، ادارات باید از هم اکنون اقدامات لازم را انجام دهند، آب منطقه ای مسیرهای آب رودخانه را مشخص کند، بازگشایی مسیرها در داخل شهرها به عهده شهرداری و خارج آن بر عهده آب منطقه ای است.

فرماندار رفسنجان گفت: جلسات همدلی به همت نماینده شهرستان بصورت مستمر برگزار می شود و نماز وحدت هم جریانی از وحدت ادارات شهرستان است.

وی خاطر نشان کرد: اشتغال الویت اول شهرستان است، با کمک مس زیر ساخت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه فراهم شده است ‌و با سرمایه گذاری مناسب می تواند در کاهش بیکاری شهرستان موثر باشد.

رضایی بیان کرد: با دو هزار هکتار گلخانه به اندازه ۸۰ هزار باغ پسته ارزآوری ایجاد می شود، کشت های گلخانه ای در شهرستان نیاز به توجه دارند و از موسسات در این مسیر می توانیم کمک بگیریم همچون هنرستان امام حسین، پژوهشکده پسته و دانشگاه ولی‌عصر.

وی تصریح کرد: فرودگاه رفسنجان که همیشه یک چالش بوده اکنون که شدت حمل و نقلی وجود دارد فرصتی پیش آمده تا رونق یابد و نیاز به توجه دارد و فرودگاه پتانسیل خوبی برای شهرستان است.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: امهال وام ها و خسارت سرمازدگی باغات پسته توسط نماینده شهرستان پیگیری می شود.

پروژه اغتشاش در ایران شکست خورد

حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر ضرورت بصیرت و بینش عمیق برای شناخت دشمن و راه های برون رفت از توطئه های دشمن مطرح کرد: به اذعان رسانه های صهیونیستی؛ پروژه اغتشاش در ایران شکست خورد چون مردم همراهی نکردند.

وی تصریح کرد: مراقب سرگرم کردن مسئولان به حواشی و نپرداختن به اصول کارها و برنامه ها باشیم، یک مدیر باید مسئولیت اصلی خود را بشناسد و سرگرم حواشی نشود.

مشکلات در داخل کشور هست و واقعیت دارد اما اینها هم دیده شود که ۲۲ کشور متقاضی خرید پمبادهای ایران هستند

اتحاد، وحدت و همدلی همه مسئولان راه مقابله با توطئه های دشمن است و نسبت به کار و تلاش مضاعف اهتمام ورزیم

ادارات عملکردهای خودشان را ترسیم کنند و در مقابل دید ارباب رجوع ها قرار دهند

مردم کبوترخان تا پایان آبان از آب تصفیه برخوردار می شوند

سرهنگ پساوند فرمانده سپاه رفسنجان در جلسه شورای اداری شهرستان مطرح کرد؛

پروژه آبرسانی به۱۱۳ روستای دارای تنش آبی در شهرستان رفسنجان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با کمک دولت و آبفا با قدرت در حال اجراست

خط انتقال آب به کبوترخان به طول ۲۷ کیلومتر تا پایان آبان ماه از محل تصفیه خانه به بهره برداری خواهد رسید

دو حلقه چاه در کبوترخان و دره جوز به بهره برداری می رسد، حفر ۲۶ و نیم کیلومتر از خط لوله در منطقه نوق در فاز اول آغاز شده و تا پایان آذرماه به بهره برداری می رسد

پروژه آبرسانی تا خردادماه ۱۴۰۳ تکمیل و مشکل آب ۱۱۳ روستاها حل خواهد شد

اجرای مصوبه ای شورای امنیت مبنی بر خود حفاظتی و حفاظت از ادارات شهرستان در بحث ناآرامی ها ضرورت دارد و به جد باید پیگیری شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان