هشدار امام جمعه رفسنجان در مورد به کارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز

  • شناسه خبر: 200467
هشدار امام جمعه رفسنجان در مورد به کارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز

امام جمعه رفسنجان با تاکید بر اینکه حضور اتباع بیگانه فاقد مجوز اقامت خلاف قانون است، بیان کرد: با کسانی که اتباع بیگانه فاقد مجوز اقامت را در کارگاه، دامداری یا تلمبه چاه کشاورزی به کار گرفته اند یا منزل به آنها اجاره داده اند، برخورد قانونی می شود.

خانه » اسلاید شو » هشدار امام جمعه رفسنجان در مورد به کارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی، با اشاره به آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی برای کمک به دانش آموزان نیازمند کمیته امداد متولی این امر است و کمک های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری می کند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه اتباع بیگانه در همه کشورهای دنیا حضور دارند، گفت: در ایران نیز اتباع بیگانه حضور دارند؛ آنچه که مهم است این است که اتباع بیگانه باید مدارک هویتی و مجوزهای ورود به آن کشور را داشته باشند.

وی افزود: همانطوریکه مسئولین وظیفه دارند از جان و مال شهروندان حمایت نمایند از جان و مال و آبروی کسانی که قانونی وارد کشور شدند باید دفاع کند.

حجت الاسلام عسکری گفت: به دنبال حادثه ای که در بهرمان نوق رخ داد بر خود لازم می دانم از نیروی انتظامی تشکر کنم که قضیه را رصد و مجرمین را دستگیر کردند. ضمن اینکه مسئولین تامین امنیت در مورد اتباع بیگانه ای که مجوز اقامت ندارند، تصمیم جدی تری دارند.

امام جمعه رفسنجان با تاکید بر اینکه حضور اتباع بیگانه فاقد مجوز و مدرک هویتی خلاف قانون است، بیان کرد: کسانی که اتباع بیگانه فاقد مدرک و مجوز اقامت را در خانه، کارگاه، دامداری یا تلمبه چاه کشاورزی به کار گرفته اند یا منزل به آنها اجاره داده اند، در جرم شریک هستند و به عنوان مجرم با آنها برخورد قانونی می شود.

وی با تاکید بر نقش امنیت افراد در جامعه و رعایت ضوابط قانونی در این رابطه، تصریح کرد: هر گونه فعالیت و تبلیغ در فضای مجازی با اتباع بیگانه فاقد مدرک هویتی و غیرمجاز خلاف قانون است.

عسکری با اشاره به مذاکرات برجام و نرسیدن توافق طرف های مذاکره، گفت: ایران را مقصر این عدم توافق اعلام می کنند درحالیکه عهد شکنی و بدعهدی آمریکا و خروج یک طرف برجام توسط رئیس جمهوری آمریکا و عمل نکردن اروپایی های به تعهداتشان بر هیچکس پوشیده نیست.

وی افزود: اروپاییان در مسائل اقتصادی به هیچ یک از تعهداتشان عمل نکردند در حالیکه ایران به تمام تعهداتش عمل کرد. اگر مطالبات بی دلیل نخواهند راه برای مذاکره و توافق باز است اما؛ آنها به دنبال توافق عدلانه نیستند دنبال توافق ظالمانه هستند.

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: ایران در تمام زمینه های نظامی، ماهواره ای، انرژی هسته ای و … به خود متکی و مقتدر است و زیربار ظلم و زور و تحمیل آمریکا و اروپائیان نخواهد رفت.

وی بیان کرد: در بین مذاکرات کجای دنیا رسم است که تحریم کنند، به قول فرمایش مقام معظم رهبری ما راستی آزمایی می کنیم تا ببنیم به تعهداتشان عمل می کنند یا نه.

خطیب نماز جمعه رفسنجان ضمن تسلیت اربعین حسینی، گفت: تنها کسی که دربین امامان اربعین دارد امام حسین (ع) است، اربعین فصل مهمی در مسئله مبارزه و قیام امام حسین (ع) است و زیباترین جهاد تبیین توسط حضرت زینب (س) به نمایش درآمد و چهره بنی امیه را رسوا کردند و مردم را از خواب بیدار کرد.

وی ادامه داد: امروز بعد از ۱۴۰۰ سال از ۸۰ کشور جهان جمعیت بیش از میلیون ها نفر به زیارت امام حسین (ع) می آیند و عمده پذیرایی توسط دو دولت و مردم ایران و عراق انجام می شود.

حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: اربعین میدان نمایش عشق و ایثار است، گرما و مشکلات نتوانست جلوی مردم و موکب ها را بگیرد.

وی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا جلوه هایی از عشق را نمی تواند پیدا کرد، بیان کرد: از مردم و مسئولین دولت عراق که زمینه امنیت زوار و از مراجع و علمای شیعه عراق که فضای معنوی و همدلی را بین مردم و زورا به وجود آورند، تشکر می کنم.

خبر از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
امام جمعه خطبه ها رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان